پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۹ درصدی “دامین”

پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۹ درصدی “دامین”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت داروسازی امین پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی، معادل ۶۹ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.  شرکت داروسازی امین عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۸۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به یک هزار […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت داروسازی امین پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی، معادل ۶۹ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.

 شرکت داروسازی امین عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۸۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه “دامین” از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی با هدف تامین بخشی از سرمایه در گردش که در تاریخ ۳ مهر ماه ۱۳۹۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها