شرکت پخش هجرت صف خرید شد !

شرکت پخش هجرت صف خرید شد !
خلاصه اخبار

شرکت پخش دارویی هجرت پس از چند روز نوسانات مثبت و منفی دوباره به صف خرید نشست.

همان طور که پیشتر عنوان شده بود در روز شنبه مورخ 1398/05/19 تعداد 67.5 میلیون سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت هجرت در بازار دوم فرابورس به روش ثبت سفارش عرضه شد. چون عرضه اولیه های دیگر در روزهای ابتدایی با صف خرید همراه بود و توانست تا حدود 70 درصد بازدهی نیز برای سهامداران خود کسب کند. پس از پایان یافتن بازدهی اولیه سهم چند روزی با نوسانات منفی کار خودرا ادامه می داد که امروز با حمایت در لحظات ابتدایی بازار صف خرید شد. در نمودار ذیل می توانید سابقه قیمتی سهام را در روزهای معاملاتی گذشته مشاهده کنید:

شرکت پخش هجرت صف خرید شد !

همان طور که در گزارشات پیشین عنوان شده بود شرکت پخش هجرت با داشتن قریب به ۱۰ درصد سهم بازار سومین شرکت پخش بزرگ دارویی ایران است. براساس گزارشات کدال، درآمدهای عملیاتی شرکت در طی دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد 1398 نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته 48 درصد رشد داشته است. بهای تمام شده شرکت نیز به همین نسبت رشد کرده است و اما سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته 10 برابر رشد کرده است که عملکرد بسیار خوبی محسوب می شود.

طبق گزارش ماهانه مرداد ماه نیز شرکت موفق شده از ابتدای سال مالی تاکنون 11 هزار میلیارد ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به سال گذشته اندکی رشد داشته است. 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها