میانگین درامد ماهانه “تاپکیش” به ۲۷ میلیارد تومان رسید

میانگین درامد ماهانه “تاپکیش” به ۲۷ میلیارد تومان رسید
خلاصه اخبار

میانگین درآمد ماهانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) با افزایش ۱۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومانی نسبت به میانگین درآمدی ماهانه سال مالی منتهی به آذر ۹۷ به ۲۷ میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان رسید.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، در زمینه فروش خدمات کارتخوان، فروش کارت بانکی، فروش کاغذ، فروش قطعات، فروش دستگاه خودپرداز، فروش خدمات خودپرداز و فروش دستگاه کارتخوان فعالیت دارد. تاپکیش در خرداد ماه ۹۸ درآمد هشت میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومانی ساخته است و در دوره شش ماهه منتهی با خرداد ۹۸ درآمد ۱۶۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومانی ساخته است.

میانگین درآمد ماهانه تاپکیش در سال مالی منتهی به اذر ۹۷، مبلغ ۹ میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان است که در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ این میانگین به ۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی رسیده است. میزان میانگین درآمدی تاپکیش با افزایش ۱۷ میلیاردی و ۵۳۱ میلیون تومانی همراه بوده است.

فروش دستگاه کارتخوان بالاترین منبع درآمدی تاپکیش در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸

بررسی منابع درآمدی تاپکیش نشان می‌دهد به ترتیب فروش دستگاه کارتخوان، فروش کاغذ، فروش خدمات خودپرداز، فروش خدمات کارتخوان و فروش کارت بانکی بالاترین میزان افزایش درآمدی را در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ نسبت به دوره یک ساله منتهی به آذر ۹۷ داشته است. اما در این میان، میانگین درآمدی شرکت از محل فروش قطعات و فروش دستگاه خودپرداز کاهشی است.

میانگین درآمدی تاپکیش از محل فروش دستگاه کارتخوان در دوره یک ساله منتهی به آذر ۹۸ مبلغ یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان است که در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ با افزایش ۱۳ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومانی به ۱۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان رسید و در طی همین دوره درآمد حاصل از فروش کاغذ با رشد نزدیک به چهار میلیارد تومانی به هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان رسید.

در آمد ماهانه

تاپکیش ۱۰۸% از درآمد برآوردی را پوشش داده است

تاپکیش برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ درآمد ۲۹۸ میلیارد تومانی برآود کرده است. بنابراین میانگین درآمد فصلی برآوردی برای شرکت ۱۴۹ میلیارد تومان است. درآمد شناسایی شده تاپکیش در دوره شش ماهه منتهی به ۱۶۲ میلیارد تومان است. به این ترتیب تاپکیش پوشش ۱۰۸ درصدی درآمد برآوردی را رقم زده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها