قیمت خانه در اردبیل/ قیمت آپارتمان نوساز در اردبیل چقدر است؟

قیمت خانه در اردبیل/ قیمت آپارتمان نوساز در اردبیل چقدر است؟
خلاصه اخبار

تورم در سال‌های اخیر، قیمت آپارتمان را در سراسر کشور افزایش داده است. مراکز استان‌ها، هدف اصلی این تورم هستند. اردبیل نیز ازجمله شهرهایی‌ است که در سال‌های اخیر صعود قیمت قابل توجهی را در زمینه املاک تجربه کرده است. اما برای خرید خانه در اردبیل چه بودجه‌ای را باید در نظر گرفت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی آمارهای مربوط به بازار مسکن نشان می‌دهد، قیمت خانه در برخی از مراکز استان‌ها همسو با شهر تهران، تورم بالایی را تجربه کرده‌ است. اردیبل نیز یکی از شهرهایی‌ است که اکنون متوسط قیمت مسکن در آن رشد قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

قیمت خانه در اردبیل

اردبیل2

متوسط متراژ آپارتمان در اردبیل مانند اغلب شهرهای ایران از میانگین متراژ خانه در تهران بالاتر است. با این حال، بررسی آگهی‌های مربوط به این شهر نشان می‌دهد، با بودجه پایین‌تر از دو میلیارد تومان می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط خریداری کرد.

برای مثال یک خانه در محله باغمیشه که متراژ آن در آگهی 80 متر ذکر شده و ساخت آن مربوط به سال 1388 است، یک میلیارد و 830 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه دو میلیارد تا سه میلیارد تومان نه‌تنها گزینه‌های بیشتری را پیش روی خریداران قرار می‌دهد، بلکه باعث می‌شود متراژ این فایل نیز از میانگین بالاتری برخوردار باشد. برای مثال آپارتمانی 103 متری و سه ساله در محله قاسمیه شهر اردبیل، دو میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

همچنین آپارتمان نوساز و 129 متری دیگری در محله یعقوبیه اردبیل، دو میلیارد و 860 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در همین حال، با کف قیمتی حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توان در اردبیل آپارتمان نوساز خریداری کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

مرجع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *