قرعه¬کشی پنجمین جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده

قرعه¬کشی پنجمین جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین، مراسم قرعه¬کشی جوایز پنجمین جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده، 30 مهرماه سال-جاری، در سالن همایش بین¬المللی کتابخانه ملی، با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه¬کشی بانک¬ها (نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و برخی روسای شعب […]

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین، مراسم قرعه¬کشی جوایز پنجمین جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده، 30 مهرماه سال-جاری، در سالن همایش بین¬المللی کتابخانه ملی، با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه¬کشی بانک¬ها (نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و برخی روسای شعب و مشتریان برگزار و برندگان خوش¬شانس این دوره از قرعه¬کشی، مشخص شدند.

در پنجمین دوره از قرعه¬کشی حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیرخواهانه سپرده¬گذاران قرض¬الحسنه، 100 (یک¬صد) جایزه یک میلیارد ریالی (یک¬صد میلیون تومان) کمک هزینه خرید واحد مسکونی و ده¬ها هزار جایزه نفیس و ارزنده دیگر، من¬جمله، کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی و صنایع دستی، با ارزش میلیاردها ریال، برای سپرده¬گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن برندگان در این مراسم، این جوایز به زودی به آنها اهدا می¬شود.

اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز یاد شده می¬باشد.

یادآوری می¬نماید؛ طرح افتتاح حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده، تا پایان شهریور ماه 1398، ادامه داشت که مورد استقبال چشم¬گیر حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر از هم¬وطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ دارندگان حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه¬کشی سال 1399 نیز، شرکت داده می¬شوند.

مشتریان گرامی، برای اطلاع از اسامی برندگان می¬توانند به تارگاه رسمی بانک آینده، به نشانی: www.ba24.ir و شعب این بانک مراجعه نمایند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران