اخبار و مقالات

مبلغ مهمترین وام‌ ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
-
به گزارش سیگنال نیوز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق در نشست خبری در رابطه با مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 توضیح داد و شرایط و مبلغ وام ازدواج، خرید مسکن و فرزندآوری را اعلام کرد. وام ازدواج زارع مبلغ وام ازدواج را برای سال آینده 300 میلیون تومان اعلام کرد. همچنین برای خانم‌های […]
وام نهضت ملی مسکن 1403 + اقساط و شرایط دریافت
-
طرح نهضت ملی مسکن، ابتکار عمل جدید دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی از اقشار کم‌درآمد و تسهیل خانه‌دار شدن آنها به ویژه برای جوانان و افراد فاقد مسکن است. این طرح با ارائه تسهیلات ویژه، گامی بلند در جهت ارتقای سطح رفاه و معیشت جامعه برداشته است. در ادامه با ما […]
انتقال بین بانکی پل چقدر طول می‌کشد؟
-
در عصر حاضر، با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک و تمایل به سمت تراکنش‌های غیرحضوری، نیاز به روش‌های نوین و کارآمد برای جابه‌جایی وجه بیش از پیش احساس می‌شود.  در همین راستا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی سامانه انتقال بین بانکی پل (پرداخت لحظه‌ای)، گامی مهم در جهت تسهیل و تسریع مبادلات مالی برداشته […]
رفع مسدودی حساب چک برگشتی | استعلام با کد ملی
-
اگر به هر دلیلی با چک برگشتی مواجه شدیم، باید چه کاری باید انجام دهیم؟ روش‌های رفع مسدودی حساب چک برگشتی چیست؟ آیا سامانه‌ای برای استعلام و رفع مسدودی چک برگشتی وجود دارد؟
دریافت وام با دستگاه کارتخوان | شرایط و سقف وام
-
درصورتی‌که شما هم صاحب یک کسب‌وکار هستید و قصد توسعه کسب‌وکار خود را دارید یا برای گردش کسب‌وکار خود با کمبود نقدینگی مواجه هستید، می‌توانید به‌سادگی با استفاده از تسهیلات جدید بانکی اقدام به دریافت وام با دستگاه کارت خوان کنید.
وام سهام عدالت 1403 | نحوه دریافت وام سهام عدالت 1403
-
هم‌اکنون ۴۹ میلیون ایرانی از سود شرکت‌های سهام عدالت بهره می‌برند. با این حال بسیاری از افراد به‌دنبال فروش آن در بازار هستند. طبق اخبار منتشر شده توسط شورای عالی بورس و بانک مرکزی، تسهیلاتی در قالب وام سهام عدالت به متقضیان واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.
فروش سهام عدالت متوفیان – نحوه انتقال سهام عدالت فوت شدگان
-
در طی سال‌های اخیر ارزش سهام عدالت به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.  از طرفی باگذشت سال‌ها برخی از دارندگان سهام عدالت فوت کرده‌اند و سهام آنها بلاتکلیف مانده است.  اما اکنون آیا وراث می‌توانند سهام عدالت درگذشتگان خود را به حسابشان واریز کنند؟ اگر جواب مثبت است، مراحل گام‌به‌گام فروش سهام عدالت متوفیان به چه شکل است؟ برای یافتن این سوالات با ما همراه باشید.
چک الکترونیکی چیست؟ جدیدترین قانون چک الکترونیکی
-
پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر و جایگزین‌شدن ابزار‌های قدیمی و فیزیکی با ابزار‌های نوین و دیجیتالی باعث شده تا بانک مرکزی نسل جدیدی از انواع چک به نام چک الکترونیکی یا چک دیجیتالی را عرضه کند.