فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری می شود؟

فلز سرخ ۱۰ هزار دلاری می شود؟
خلاصه اخبار

روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز هفته پیشین، ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹ هزار و ۸۶۹ دلار رسید.

به گزارش کالاخبر به نقل از فلزات آنلاین،قیمت مس در روز ‌جمعه هفتم اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه 6 فروردین ماه، 0٫8 درصد معادل 78 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 1٫2 درصد رشد را تجربه کرد و به 9 هزار و 869 دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه، 9 هزار و 791 دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، 0٫8 درصد معادل 77 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 1٫6 درصد رشد پیدا کرده است.

موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با کاهش یک هزار و 850 تنی، از 120 هزار و 400 تن به 118 هزار و 550 تن رسید.

روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 126 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1402، با کاهش یک دلار بر تن همراه شده است.

مرجع: کالا خبر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *