فروش ٣٧ هزار میلیارد ریالی محصولات “شپدیس” در تیرماه ٩٨

فروش ٣٧ هزار میلیارد ریالی محصولات “شپدیس” در تیرماه ٩٨
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی پردیس در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۳۹۸، حجم فروش محصولات خود را به میزان ۳۴۳هزار و ۹۴۸تن به ارزش ۸هزار و ۳۲۵میلیارد و ۲۹۸میلیون ریال اعلام کرد. این گزارش در حالی منتشر شده است که «شپدیس» از ابتدای سال جاری تا پایان […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی پردیس در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۳۹۸، حجم فروش محصولات خود را به میزان ۳۴۳هزار و ۹۴۸تن به ارزش ۸هزار و ۳۲۵میلیارد و ۲۹۸میلیون ریال اعلام کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «شپدیس» از ابتدای سال جاری تا پایان تیر۱۳۹۸ توانسته ۲میلیون و ۴۰۲هزار و ۵۶تن انواع محصولات خود را به ارزش ۴۵هزار و ۷۸۰میلیارد و۴۲۷میلیون ریال به فروش برساند.

گفتنی است؛ در اطلاعیه شفاف سازی منتشره شده خود اعلام کرده است که نرخ فروش اوره داخلی تیر ماه از طریق هماهنگی با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و به صورت علی الحساب تعیین شده است. بدیهی است هر گونه تغییر احتمالی در نرخ های اعمال شده، از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

همچنین تفاوت نرخ فروش اوره داخلی از ابتدای سال مالی با نرخ بورس اوراق بهادار به میزان ۹هزار و ۱۲۰میلیارد ریال است که تفاوت مربوط به تیر ماه مبلغ ۱۱۵ میلیارد ریال است. علاوه بر این به علت انجام تعمیرات اساسی فاز سه مجتمع به مدت ۳۰روز، مقدار اوره تولیدی این ماه کاهش یافته است.

«شپدیس» در این گزارش از به بهره برداری رسیدن فاز۳ پس از انجام تعمیرات اساسی از ابتدای مرداد ماه خبر داده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها