بیست و هفتمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

بیست و هفتمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از روز سه شنبه 30 آذر شروع و تا پایان روز پنج شنبه 2 دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت. شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از روز سه شنبه 30 آذر شروع و تا پایان روز […]

طرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از روز سه شنبه 30 آذر شروع و تا پایان روز پنج شنبه 2 دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از روز سه شنبه 30 آذر شروع و تا پایان روز پنج شنبه 2 دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت، چهار محصول رانا پلاس سقف شیشه ای، سورن پلاس،پژو 207 دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه می‌کند.

برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به  واریز وجه نشده اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir امکان پذیر است.

برخی از شرایط بخشنامه   

* حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می‌باشد، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

* گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از این لینک مطالعه کنید.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد بخش خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • قربونتم آخه چرا اینهمه سرکاری..؟!
    هرچی هست واسه خودیهاست، نه ماها.
    مخصوصا تحویل فوریها، واسه ماکه میرسه تحویل 2ماهه شد 12ماهه(واسه دامادمون که برنده شده بود، گفتن برو سال بعد بیا؛ حالا اگه انشاالله قانون و بخشنامه و.. ویا ریسا عوض نشدن، ونیز عمری و پولی هم برات باقی مونده باشه، اونوقت. حالا..) متشکر

  • همه دوره هارو نوشتم دریغ از اینکه یه دوره اسمم در بیاد :/