بیست و سومین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو | رانا پلاس جدید

بیست و سومین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو | رانا پلاس جدید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از روز پنج شنبه 1 مهر شروع و تا پایان روز شنبه 3 مهر ماه ادامه خواهد داشت. شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام از روز پنج شنبه 1 مهر ماه شرو ع و تا پایان روز شنبه 3 مهر ماه ادامه خواهد داشت، […]

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از روز پنج شنبه 1 مهر شروع و تا پایان روز شنبه 3 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام از روز پنج شنبه 1 مهر ماه شرو ع و تا پایان روز شنبه 3 مهر ماه ادامه خواهد داشت، خودرو‌ی رانا پلاس سقف شیشه ای با موتور TU5P و با گیربکس شش سرعته دستی را برای عرضه با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه در نظر گرفته است.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

جدول زیر رنگ قابل عرضه و قیمت خودرو موجود در این طرح را ارائه کرده است:

بیست و سومین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + رانا پلاس جدید

برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir  امکان پذیر است.

برخی از شرایط بخشنامه:

* حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می‌باشد، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

** گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از (این لینک) مطالعه کنید.

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار مربوط به خودرو و قیمت ها به سایت و اپلیکیشن سیگنال بپیوندید.
نظرات کاربران
  • اقساطی بدین از کجا ۲۰۰ملیون بیاریم تو بگو ۵۰ملیون چه جوری بیاریم

  • عرض ادب و پقت بخیر.
    کسانی که پلاک تاکسی فعال دارند شرایط ثبت نام دارند یا خیر؟؟

    • با سلام، افراد دارای پلاک فعال نمی‌توانند ثبت نام کنند.

  • یه باز نشسته ام که تا حالا هیچگونه ماشینی نو نداشتم یعنی وضع مالیم خوب نبوده

  • من الان یکساله از پیش فروشیا یدونه راناپلاس در اومده باید تیر ماه تحویل میدادن الان دوماه وجه کاملو واریزکردم هر سری زنگ‌میزنم نمایندگی میگن مشکل تولیدداره صبر کن بعد هر ماه فروش فوق العاده میذارن

  • سلام
    موعد تحویل سورن پلاس ۱۷ شهریور بوده و دو هفته از تاریخ تحویل گذشته و هر بار که تماس میگیریم وقت رو عقب میندازن احتمالا دیگه ماشینی در کار نباشه.