عرضه اولیه شرکت دارویی ره اورد تامین

عرضه اولیه شرکت دارویی ره اورد تامین
خلاصه اخبار

پنجاه‌وهفتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه ، امروز در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت دارویی ره‌آورد تامین در بازار دوم در فرابورس ایران برگزار شد .

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، مدیرعامل شرکت دارویی ره آورد تامین که فردا چهارشنبه شاهد عرضه اولیه بخشی از سهام خود در بازار دوم ‌فرابورس خواهد بود، در این نشست گفت: این شرکت با هدف تولید مواد دارویی، شیمیایی و آرایشی فعالیت خود را با تولید ۱۲۰ تن  سالانه PVP  که در تولید قرص، کرم‌های آرایشی و … کاربرد دارد، آغاز کرده است.

محمدحسین محرابی  افزود:  در حال حاضر این شرکت ۱۰‌محصول متنوع را با ظرفیت ۷۰۰ تن در سال تولید می‌کند.

 وی با بیان اینکه وجه تمایز ره‌آورد تامین نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی قیمت تمام‌شده کمتر و نسبت به رقبای شرقی کیفیت بالاتر محصولات تولیدی است، ادامه داد:  نقاط قوت شرکت شامل انحصاری بودن تولیدات در منطقه خاورمیانه، کیفیت بالای تولید و واحد تحقیقات و کارگروه و کمیته‌های کاری قوی در مجموعه است.

مدیرعامل شرکت دارویی ره آورد تامین همچنین در خصوص واردات مواد اولیه گفت: خوشبختانه در زمینه واردات مواد اولیه مشکلی نداریم و در حتی سخت‌ترین شرایط تحریمی نیز با مانعی روبه‌رو نشده‌ایم.

به گفته محرابی، ارز دولتی به حدود ۶۵ درصد از واردات این شرکت تعلق می‌گیرد.  

مدیرعامل شرکت دارویی ره آورد، همچنین ورود به صنایع غیردارویی از جمله بهداشتی، آرایشی و صنعتی را از برنامه‌های آتی  این شرکت اعلام کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.