شستا سبزپوش خواهد شد؟

شستا سبزپوش خواهد شد؟

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز گذشته سرخ‌‌پوش شد و 0.2درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده 1250تومان آغاز کرد. روند معاملات در دقایق ابتدایی بازار صعودی پیش رفت اما طولی نکشید که قیمت‌های خرید و فروش محدوده‌های پایین‌تر را نشانه گرفتند و به همان محدوده 1250تومانی برگشت. گفتنی است این نماد شاهد حدود 30میلیارد تومان خروج پول شد و در صدر خروج پول نمادهای بورسی بازار امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,620ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 0.08درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود 65میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,580ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 82میلیارد تومان رسید. همچنین 63درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 37درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 65میلیون برگه سهم(99درصد) را افراد حقیقی و کمتر از یک میلیون برگه سهم(1درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها هشت هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها 1.2میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها 10هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود 36هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا11مرداد

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.