سود ١٢۴ ریالی هر سهم «غشهداب» برای سه ماه فعالیت

سود ١٢۴ ریالی هر سهم «غشهداب» برای سه ماه فعالیت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در صورت های مالی ۳ماهه، سود هرسهم را ۱۲۴ریال اعلام کرد. به گزارش رادیوسهام، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در اطلاعات و صورت های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۱۲۴ریال اعلام کرد که در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در صورت های مالی ۳ماهه، سود هرسهم را ۱۲۴ریال اعلام کرد.

به گزارش رادیوسهام، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در اطلاعات و صورت های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۱۲۴ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی۱۳۹۷، به میزان ۲۰۲درصد افزایش یافته است.
سود عملیاتی این شرکت ۲۱۲میلیارد ریال، سود خالص را ۱۶۵میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۶۱۷میلیارد ریال اعلام کرده است.
این شرکت در دوره مالی مورد گزارش توانسته ۵هزار و ۴۵۴تن انواع محصولات خود را به ارزش ۷۲۱میلیارد و ۹۲۶میلیون ریال به فروش برساند که در پایان این دوره سود ناخالص را ۲۲۲میلیارد و ۹۲۶میلیون ریال منتشر کرد.
«غشهداب» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که مدیریت در نظر دارد ضمن حفظ سهم بازار، توسعه بازاریابی را نیز انجام دهد. همچنین هیات مدیره سعی دارد مواد اولیه را با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت تهیه و همزمان بازاریابی فروش محصولات خود را افزایش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها