سود هر سهم “پردیس” ۴۵۹ درصد افزایش یافت

سود هر سهم “پردیس” ۴۵۹ درصد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۲ میلیون […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۴۵۹ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

پردیس” در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۱ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۹ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، با افزایش ۸۴۰ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۲۱ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال معادل یک هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال محاسبه شد.

“پردیس” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲۲۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها