سود هر سهم “تبرک” ۶۵۳ درصد افزایش یافت

سود هر سهم “تبرک” ۶۵۳ درصد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۱۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۵ ریال اعلام شده بود، افزایش ۶۵۳ درصدی را نشان می‌دهد.  […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۱۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۵ ریال اعلام شده بود، افزایش ۶۵۳ درصدی را نشان می‌دهد. 

گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه ۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۱۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۵۳ درصدی برخوردار است.

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک افزایش یک هزار و ۱۲۴ درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها را از جمله دلایل افزایش ۶۵۳ درصدی در سود هر سهم اعلام کرده است.

“تبرک” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۳ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها