سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ کاهش چشمگیر حجم معاملات صفوف را سبک کرد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ کاهش چشمگیر حجم معاملات صفوف را سبک کرد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 315میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 690میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «رافزا» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود 360میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «کدما» و «خموتور» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 630میلیارد تومان (48درصد کل) و 10صف فروش برتر 520میلیارد تومان (26درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 38نماد و حجم صف‌های فروش در 65نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به 24.3درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 310میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 120میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش 275میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 25درصد از سه هزار و 315میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و 270میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 101درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 6هزار و 590میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برترین صفوف خرید و فروش 99.11.08

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.11.08

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.