“رانفور” در تیر ماه ۱۵۸ میلیارد تومان درامد ساخت

“رانفور” در تیر ماه ۱۵۸ میلیارد تومان درامد ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت خدمات انفورماتیک در تیر ماه درامد ۱۵۸ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به میانگین درامدی شرکت در چهار ماه اول سال افزایشی بوده است.به گزارش رادیو سهام، شرکت خدمات انفورماتیک در تیر ماه مبلغ ۱۵۸ میلیارد و ۲۵۲ تومان درامد ساخته است که بخش […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت خدمات انفورماتیک در تیر ماه درامد ۱۵۸ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به میانگین درامدی شرکت در چهار ماه اول سال افزایشی بوده است.
به گزارش رادیو سهام، شرکت خدمات انفورماتیک در تیر ماه مبلغ ۱۵۸ میلیارد و ۲۵۲ تومان درامد ساخته است که بخش اعظم درامد شرکت مربوط به درامد حاصل از تراکنش‌ها است که در واقع ۷۲% از درامد در تیر ماه را شامل می‌شود.
درامد تجمیعی رانفور در دروه ۴ ماهه منتهی به تیر ۹۸ مبلغ ۶۱۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.  درامد تجمیعی رانفور در دوره سه ماهه منتهی به خرداد ۹۸ از محل تراکنش‌ها ۴۵۹ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان است که ۷۵% از درامد شرکت را تشکیل می‌دهد.
رانفور در تیر ماه فراتر از میانگین ماهانه درامد ساخت
میانگین درامد ماهانه رانفور در چهار ماه اول سال ۹۸ مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان است که رانفور در تیرماه درامد تیر ماه ۱۵۸ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان درامد ساخته است و فراتر از میانگین درامدی رانفور در این چهار ماه است.

بررسی منابع درامدی رانفور
شرکت خدمات انفورماتیک از محل فروش تجهیزات، کارکرد ویست، سایر، تعمیر و نگهداری، پشتیبانی نرم‌افزار و تراکنش درامد ساخته است که بررسی درامد ماهانه رانفور در چهار ماه اخیر حاکی از ان است که درامد شرکت از ابتدای سال روند صعودی داشته است. و با رشد اندک از ۱۴۹ میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان در فروردین ماه به ۱۵۸ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان در تیر ماه رسیده است. بنابراین درامد رانفور در تیر ماه نسبت به فروردین ماه ۹ میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان افزایش یافته است.
حتما بخوانید :  بازدهی ۴۳ درصدی بورس از ابتدای سال ۹۸بالاترین میزان افزایش درامد شرکت از محل سایر منابع درامدی است که در فروردین ماه رانفور از محل سایر درامد‌ها، درامد یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون تومانی ساخته است و درامد شرکت در تیر ماه از این محل به سه میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان رسیده است.
درامد رانفور از محل تراکنشات در تیر ماه نسبت به فروردین ماه تغییر محسوسی نداشته است اما درامد از محل پستیبانی نرم‌افزارها در تیر ماه نسبت به فروردین ماه کاهش بوده است و از ۲۵ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان در فروردین ماه به ۲۴ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان رسیده است.
اما به طور کلی بررسی درامد تیر ماه رانفور و منابع درامدی شرکت نشان می‌دهد رانفور در هر یک از منابع در تیر ماه بالاتر از میانگین ۴ ماهه درامد ساخته است.

نکته گزارش تیر ماه
فروش تجهیزات الکترونیکی: رانفور در سه ماه اول ۹۸ از محل فروش تجهیزات الکترونیکی هیچ درامدی نساخته است اما در تیر ماه شش میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان از محل فروش تجهیزات الکترونیکی درامد ساخته است که بیش از ۴% از درامد تیر ماه را شامل میشود.
منبع: بااقتصاد
خبر انتخاب شده برای شما ابلاغ دستورالعمل جامع صندوق های سرمایه گذاری در اینده نزدیک رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ، از ابلاغ دستورالعمل جامع صندوق های سرمایه گذاری در اینده نزدیک خبر داد. Xهمچنین می توانید مقالات اموزشی “موفقیت در بازار بورس” را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها