“دسبحا” زیان خود را متوقف کرد

“دسبحا” زیان خود را متوقف کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه دارویی سبحان با سرمایه ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.  گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۳۰ میلیون […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه دارویی سبحان با سرمایه ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

 گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ به سودسازی رسیده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۹۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

دسبحا” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، با افزایش ۷ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال به ۱۸ هزار و ۷۱۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال محاسبه شد.

“دسبحا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه دارویی سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها