در مجمع سالیانه ساوه چه گذشت

در مجمع سالیانه ساوه چه گذشت
خلاصه اخبار

با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی نماد “ساوه” به بررسی نتایج مجمع عمومی این شرکت و میزان سود نقدی آن می پردازیم.

مجمع عمومی سالیانه شرکت سیمان ساوه مطابق با آگهی منتشر شده در سامانه کدال روز شنبه 20 اردیبهشت برگزار شد و صاحبان سهام این شرکت به بررسی و تصویب صورت های مالی، تعیین سود نقدی پرداختی و سایر مواردی که در حیطه اختیارات این مجمع، پرداختند. “ساوه” در سال مالی منتهی به 29/12/1398 توانسته است 2328 ریال سود خالص به ازای هر سهم ایجاد کند که بر اساس تصمیم مجمع، سود نقدی هر سهم 2300 ریال در نظر گرفته شده است. سهامداران می توانند برای دریافت سود نقدی، بر اساس فرمت ارائه شده در اطلاعیه شرکت نسبت به ارسال اطلاعات شناسایی و شماره شبا اقدام کنند. توجه داشته باشید که بر اساس زمانبندی ارائه شده توسط شرکت سود سهامداران دارای کمتر از 100,000 سهم از ابتدای مهرماه پرداخت خواهد شد.

در نظر داشته باشید که در نتیجه این تقسیم سود نقدی قیمت مرجع سهم در روز بازگشایی به صورت قیمت پایانی در زمان توقف نماد قبل از مجمع منهای سود نقدی تقسیم شده در مجمع محاسبه می شود که در نتیجه قیمت مرجع در روز بازگشایی 41744 ریال خواهد بود. در ضمن بازگشایی این نماد به روش حراج ناپیوسته بدون دامنه نوسان است.

در مجمع سالیانه ساوه چه گذشت
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.