شرکت توسعه و عمران امید درج نماد شد

شرکت توسعه و عمران امید درج نماد شد
خلاصه اخبار

از تاریخ 28 مرداد 1399 شرکت توسعه و عمران امید به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت پذیرفته شده با نماد «ثامید» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

به گزارش روابط عمومی بورس به نقل از مدیریت پذیرش اوراق بهادار، با توجه به موافقت هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار با پذیرش سهام شرکت توسعه و عمران امید در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ 28 / 05 / 1399 شرکت توسعه و عمران امید به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش «فعالیت­ های مربوط به املاک و مستغلات»، با نماد « ثامید » در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

این شرکت با سرمایه 35317 میلیارد ریالی در حوزه پروژه های عمرانی ساختمانی به صورت مشارکت، پیمان کاری و پیمان مدیریت، فعالیت دارد. بر اساس آخرین صورت های مالی، گروه توسعه ساختمان تدبیر با مالکیت 93.499 درصد از سهام ثامید، سهامدار عمده آن محسوب می شود. این شرکت در نهایت یکی از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام در نظر گرفته می‌شود. در تصویر زیر می توانید موقعیت این شرکت را از نظر نوع رابطه با ستاد اجرایی بررسی کنید.

شرکت توسعه و عمران امید درج نماد شد
شما می توانید برای رصد شرایط عرضه اولیه های قبلی در زمان بازار کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
    • سلام، زمان خاصی برای این عرضه اولیه اعلام نشده، اما به محض انتشار خبر از طریق اپلیکیشن سیگنال اطلاع رسانی خواهیم کرد