تحلیل تکنیکال ریشمک (توليد و صادرات ريشمك) به همراه نمودار

تحلیل تکنیکال ریشمک (توليد و صادرات ريشمك) به همراه نمودار
خلاصه اخبار

ریشمک با سرمایه اسمی 30 میلیارد تومان که معادل با 300 میلیون سهم است در گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد.

محصول اصلی شرکت پودر شیرین بیان و عصاره شیرین بیان است که جزو گیاهان دارویی خودرو است و خواص درمانی مانند درمان زخم معده و سرطان معده، درمان سو هاضمه، از بین بردن نفخ معده، برطرف کردن زخم و التهاب دهان و همچنین در تهیه انواع شیرینی و شکلات کاربرد دارد.

سال مالی این شرکت در انتهای آذرماه می باشد. در سال مالی منتهی به 97/09/30 این شرکت 70 میلیارد تومان سود شناسایی کرد که در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته آن رشد 330 درصدی داشت. در طی همین دوره به ازای هر سهم 235 تومان سود محقق کرد.

این شرکت در دوره سه ماهه منتهی به 97/12/29، مبلغ 18 میلیارد تومان درآمد داشت که 14 میلیارد تومان آن ناشی از فروش 250.000 کیلوگرم پودر شیرین بیان بوده است. از لحاظ فروش، نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش 133 درصدی داشته است.

در طی این دوره سود ناخالص این شرکت 12.8 میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه 231 درصد افزایش داشت. این شرکت در گزارشات عملکرد ماهانه فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه 98 هیچ فروشی را ثبت نکرده است.

چارت زیر وضعیت تکنیکال این نماد را نشان می دهد:

تحلیل تکنیکال ریشمک (توليد و صادرات ريشمك) به همراه نمودار
جهت مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ریشمک که در قیمت 1470 تومان در حال معامله است در یک کانال صعودی قرار گرفته است و در کف کانال صعودی به منطقه حمایتی 1300 تومان با یک کندل مارابوزو و حجم بالا واکنش خوبی نشان داده است.

مهمترین مقاومت پیش روی این سهم در منطقه 1600 تومان قرار دارد و در صورت عبور از این قیمت می تواند تا سقف تاریخی خود در حوالی 1800 تومان هم صعود کند. در صورتی که منطقه حمایتی قوی 1200 تومانی را بشکند می تواند تا 1000 تومان هم ریزش داشته باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.