“بهپاک” سود تلفیقی هر سهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد

“بهپاک” سود تلفیقی هر سهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی بهپاک در صورت های مالی تلفیقی دوره مالی ۶ماهه برای هرسهم ۲۵۸ریال سود اعلام کرد.  اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه شرکت صنعتی بهپاک اعلام شد. در این گزارش سود هر سهم ۲۵۸ریال اعلام شده است. این شرکت سود عملیاتی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی بهپاک در صورت های مالی تلفیقی دوره مالی ۶ماهه برای هرسهم ۲۵۸ریال سود اعلام کرد. 

اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه شرکت صنعتی بهپاک اعلام شد. در این گزارش سود هر سهم ۲۵۸ریال اعلام شده است.

این شرکت سود عملیاتی ۶ماهه تلفیقی را ۳۸۷میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی را ۱۲۸میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۲۷۴میلیارد ریال منتشر کرد.

از سوی دیگر در صورت های مالی ۶ماهه شرکت اصلی، سود عملیاتی را ۳۸۷میلیارد ریال، سود خالص را ۱۲۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۷۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

“بهپاک” در ۶ماه توانسته ۱۴۹هزار و ۱۱۹تن انواع محصولات را به مبلغ سه هزار و ۹۶۹میلیارد ریال به فروش برساند و از این محل ۴۲۷میلیارد و ۶۳۸میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است .این شرکت  برای ۶ماهه دوم سال مالی خود هم پیش بینی کرده که ۱۵۴هزار و ۱۲۵تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۴هزار و ۱۵۸میلیارد ریال به فروش می رساند.

در اهداف تشریح شده این شرکت به بهبود مستمر و توسعه پایدار، بازدهی مناسب سرمایه، حفظ و ارتقاء سهم بازار و معرفی محصولات جدید اشاره شده است. همچنین “بهپاک” در نظر دارد هزینه های مالی خود را کاهش  و دانش و مهارت های کارکنان خود را ارتقا دهد. از سوی دیگر در برنامه های با اهمیت این شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۸ واردات دانه های روغنی از آسیای میانه و گسترش فعالیت های بازرگانی قرار گرفته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها