بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان

بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: در جریان دور دوم سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به استان سمنان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی این استان در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح شده و به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ این واحدها مشتمل بر 376 واحد در قالب انبوه‌ساز، 392 واحد در بافت فرسوده، 771 واحد خودمالک (خودساز) و 519 واحد مسکن روستایی است.

970 واحد از این واحدهای مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود

برپایه این گزارش، 300 واحد از مجموع واحدهای آماده شده مربوط به بافت‌های فرسوده در غرب استان سمنان و بقیه آن در شرق استان و شهرستان شاهرود خواهد بود.

به این منظور، یک پروژه نمونه 20 واحدی به نمایندگی از واحدهای آماده شده در بافت‌های فرسوده، با حضور رییس‌جمهور در سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

در این سفر همچنین واگذاری یک‌هزار و 158 قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت دارای شرایط (دارای سه و چهار فرزند) برنامه‌ریزی شده است و قرارداد واگذاری به مشمولان اعطا می‌شود که 618 قطعه از این زمین‌ها در شرق استان و شاهرود به خانواده‌های یاد شده واگذار می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی 300 هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان در شهرک 205 هکتاری سمنان، از دیگر برنامه‌ها در جریان این سفر خواهد بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *