بررسی نظر یک تحلیلگر درباره احتمال صعود قیمت سولانا و یک میم کوین

بررسی نظر یک تحلیلگر درباره احتمال صعود قیمت سولانا و یک میم کوین
خلاصه اخبار

یک تحلیلگر برجسته، یک شکست عظیم و قریب‌الوقوع را برای قیمت سولانا (SOL) رقیب اتریوم (ETH) پیش‌بینی کرده است. وی همچنین به نمودار PEPE چشم دوخته و آن را بهترین میم کوین با پتانسیل صعود در شرایط حال حاضر بازار می‌داند. به گزارش میهن بلاکچین، یک تحلیلگر با نام مستعار بلانتز (Bluntz) به ۲۵۶٬۸۰۰ دنبال …

یک تحلیلگر برجسته، یک شکست عظیم و قریب‌الوقوع را برای قیمت سولانا (SOL) رقیب اتریوم (ETH) پیش‌بینی کرده است. وی همچنین به نمودار PEPE چشم دوخته و آن را بهترین میم کوین با پتانسیل صعود در شرایط حال حاضر بازار می‌داند.

به گزارش میهن بلاکچین، یک تحلیلگر با نام مستعار بلانتز (Bluntz) به 256٬800 دنبال کننده خود در پلتفرم اجتماعی X گفته است که به نظر می‌رسد SOL با ثبت کف‌های بالاتر (Higher Low) در حال تکمیل یک الگوی صعودی در تایم فریم چهار ساعته است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

سولانا آماده یک شکست صعودی

این تحلیلگر درباره صعود سولانا گفته است:

به نظر من SOL برای یک شکست شدیدا صعودی آماده می‌شود.

این معامله‌گر همچنین از نظریه امواج الیوت استفاده کرده است. بر اساس این نظریه یک دارایی در حال صعود اغلب پس از یک اصلاح سه بخشی (ABC) شاهد یک صعود دیگر خواهد بود. بلانتز با نگاهی به نمودار سولانا، معتقد است که SOL تصحیح ABC را پس از آزمایش مجدد سطح 120 دلار تکمیل کرده است.

نمودار قیمت سولانا در تایم فریم 4 ساعته
نمودار قیمت سولانا در تایم فریم 4 ساعته؛ منبع: X

سولانا در زمان نگارش این مطلب با قیمت 159 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 3٪ افزایش یافته است.

یک میم کوین آماده صعود

در مرحله بعد، این تحلیلگر گفته است که به نظر می‌رسد قیمت پپه (PEPE) پس از جهش از سطح کلیدی 0.618 فیبوناچی در 0.000004454 دلار در یک روند صعودی قرار دارد. وی همچنین معتقد است نمودار قیمت پپه در مقایسه با سایر میم کوین‌های برتر در صعودی‌ترین حالت است:

از بین تمام میم کوین‌های بزرگ، پپه از نظر من بهترین به نظر می‌رسد. [پپه] قبلا پس از برگشت V شکل از سطح کلیدی 0.618 [فیبوناچی]، از کف موج (a) عبور کرده و آن را پس گرفته است.

نمودار قیمت پپه در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت پپه در تایم فریم روزانه؛ منبع: X

به نظر این تحلیلگر، پپه می‌تواند از سطح 0.000013 دلار عبور کند.

Pepe در زمان نگارش این مطلب با قیمت 0.00000796 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 15٪ افزایش داشته است.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *