مدیر ارشد فناوری ریپل‌لبز زمان اعلام اطلاعات تازه استیبل کوین ریپل را مشخص کرد

مدیر ارشد فناوری ریپل‌لبز زمان اعلام اطلاعات تازه استیبل کوین ریپل را مشخص کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینریپل آماده می‌شود که اطلاعات تازه‌ای درباره استیبل کوین جدید خود ارائه کند. زمان انتشار این اطلاعات در کنفرانس XRP لاس وگاس اعلام شد، جایی که دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، سخنران اصلی آن بود. در طول کنفرانس XRP لاس وگاس، مدیر ارشد فناوری ریپل بررسی مفصلی از قابلیت‌های XRP Ledger از جمله […]

ریپل آماده می‌شود که اطلاعات تازه‌ای درباره استیبل کوین جدید خود ارائه کند. زمان انتشار این اطلاعات در کنفرانس XRP لاس وگاس اعلام شد، جایی که دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، سخنران اصلی آن بود.

در طول کنفرانس XRP لاس وگاس، مدیر ارشد فناوری ریپل بررسی مفصلی از قابلیت‌های XRP Ledger از جمله ویژگی‌هایی که در حال حاضر دارد و توسعه‌های برنامه‌ریزی‌شده در آینده نزدیک ارائه کرد؛ با این وجود، بزرگترین خبر برای بسیاری از حاضران، اخبار مربوط به کار بر روی یک استیبل کوین توسعه یافته توسط ریپل بود.

شوارتز خاطرنشان کرد که اطلاعات بیشتری در رابطه با استیبل کوین در رویداد XRPL Apex که از 11 تا 13 ژوئن در آمستردام برگزار می‌شود، فاش خواهد شد و بسیاری از سوالات درباره استیبل کوین ریپل پاسخ داده می‌شود.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *