بازگشت شستا به مدار نزولی/ رشد شستا دوامی نیاورد

بازگشت شستا به مدار نزولی/ رشد شستا دوامی نیاورد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهاناپاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 19,310ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از نیم درصد درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 70میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 18,860ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 135میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 90درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و حدود 10درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 67میلیون برگه سهم (95درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم (پنج درصد) را اشخاص حقوقی به فروش رساندند.

در معاملات امروز شستا با ثبت افت دو درصدی تغییر مسیر داد و به مدار نزولی بازگشت. این نماد بورسی معاملات پرنوسانی را برای خود رقم زد و در نهایت با زیان به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

شستا

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.