بازدهی 10 درصدی فسازان (غلتک سازان سپاهان) پس از بازگشایی

بازدهی 10 درصدی فسازان (غلتک سازان سپاهان) پس از بازگشایی
خلاصه اخبار

نماد فسازان (غلتک سازان سپاهان) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با تایید ناظر و 10 درصد نوسان مثبت بازگشایی شد.

نماد فسازان که به دلیل نوسان 50 درصدی در کمتر از 15 روز برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی بسته شده بود امروز پس از تایید ناظر بازگشایی شد. طبق ماده 22 دستورالعمل اجرایی نحوه ی انجام معاملات در بورس اوراق بهادار، بازگشایی نماد معاملاتی بدین صورت است که سیکل بازگشایی سهم از طریق حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پایان می یابد.

پس از این مرحله، معاملات از طریق حراج پیوسته در زمان باقی مانده تا پایان جلسه معاملاتی و در دامنه نوسان مجاز روزانه قیمت انجام می شود. قیمت کشف شده در حراج ناپیوسته مبنای قیمت در دوره حراج پیوسته می باشد. به عبارت دیگر براساس این قیمت دامنه نوسان تا پایان جلسه معاملاتی تعیین می گردد.

طبق ماده مذکور، نماد فسازان در مرحله پیش گشایش در سقف قیمتی 5 درصد کشف قیمت شد. قیمت کشف شده از طریق حراج ناپیوسته به عنوان قیمت مرجع در دوره مرجع شناخته شد و در مرحله حراج پیوسته نیز معاملات سهم با 5 درصد نوسان مثبت همراه شد.

بنابراین مجموع نوسان مثبت فسازان در معاملات امروز به 10 درصد رسید. فسازان تاکنون 65.25 درصد بازدهی خالص را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. همان طور که پیشتر در گزارش توقف نماد فسازان اشاره کرده بودیم با توجه به شرایط بنیادی مناسب سهم ثبت بازدهی های بالاتر نیز دور از تصور نخواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.