این آپارتمان‌ها در تهران پرتقاضا شد+ جدول

این آپارتمان‌ها در تهران پرتقاضا شد+ جدول
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: برخلاف بازار خریدوفروش ملکی که فایل‌های ناقص ته‌نشین می‌شوند و سخت به فروش می‌رسند، در بازار اجاره سرعت اجاره رفتن فایل‌های ناقص بالاتر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا به این زمان از اولین ماه سال، عرضه زیادی در بازار رهن و اجاره در فروردین رخ نداده و روند اجاره دادن بخشی از فایل‌های سال گذشته به امسال کشیده شده است.

برخلاف بازار خریدوفروش ملکی که فایل‌های ناقص ته‌نشین می‌شوند و سخت به فروش می‌رسند، در بازار اجاره سرعت اجاره رفتن فایل‌های ناقص بالاتر است چراکه بخشی از مستاجران بودجه‌ای متناسب با واحدهای تماما امکانات را دارند و یا قصد دارند موقعیت مکانی خود را در منطقه دلخواهشان حفظ کنند.

خبر مرتبط
بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان
بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان

اقتصادنیوز: در جریان دور دوم سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به استان سمنان، 2 هزار و 58 واحد مسکونی این استان در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح شده و به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

بنا به مشاهدات اکوایران از فایل‌های اجاره‌بهای واحدهای 150 تا 200 متری منطقه 1 تهران که منطقه‌ای لوکس و اعیان‌نشین است و طرفداران خاص خودش دارد، متوسط رهن واحدهای با مشخصات مذکور این منطقه در اسفند، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و این مقدار در فروردین سال جاری تغییر محسوسی نداشته و به نظر می‌رسد فعلا افزایشی را در این منطقه شاهد نبوده‌ایم.

در محله آجودانیه، رهن کامل آپارتمانی 154 متری و 23 سال ساخت، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و در محله فرشته نیز، رهن کامل واحدی 185 متری و 14 سال ساخت، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

در دزاشیب، برای آپارتمانی با 200مترمربع زیربنا و 30 سال عمربنا، 450 میلیون تومان رهن و 45 میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است.

اجار

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *