اپ بالاترین درامد را در تیر ماه ساخت / رکیش بالاترین سهم را در درامد کارمزدی دارد

اپ بالاترین درامد را در تیر ماه ساخت / رکیش بالاترین سهم را در درامد کارمزدی دارد

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بررسی درآمد شرکت‌های فعال در زمینه پرداخت الکترونیک نشان می‌دهد، آسان پرداخت کیش با درآمد 436 میلیارد تومانی، بالاترین میزان درآمد را ساخته است. به پرداخت ملت با درآمد 176 میلیارد تومانی در جایگاه بعدی قرار دارد و تجارت الکترونیک پارسیان کیش با درآمد 30 میلیارد تومانی کمترین میزان درآمد را ساخته است.

سهم درآمدهای کارمزدی از کل درآمدها

بررسی درآمد شناسایی طی ماه حاکی از آن است که آپ طی تیر ماه بالاترین میزان درآمد را داشته است اما در شرکت‌های پرداخت الکترونیک درآمدها را می‌توان به دو دسته با حاشیه سود بالا و پایین تقسیم نمود. درآمدهای حالص از فروش شارژ و ارائه خدمات دارای حاشیه سود کمتری نسبت به درآمدهای ارمزدی بوده به این ترتیب دسته‌بندی براساس درآمدهای کارمزدی می‌تواند به شناخت شرکت از نظر سودآوری کمک نماید.

بررسی درآمد کارمزدی شرکت‌های پرداخت الکترونیک در تیر ماه نشان می‌دهد که پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با درآمد 84 میلیارد تومانی بالاترین میزان درآمد کارمزدی را در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک را دارا است. درآمدهای کارمزدی، 59% از کل درآمد شرکت را تشکیل می‌دهد، شرکت به پرداخت ملت در تیر ماه از محل درآمدهای کارمزدی درآمد 60 میلیاردی داشته که 34% از کل درآمد را تشکیل می‌دهد.

شرکت آسان پرداخت پرشین که با درآمد 436 میلیارد تومانی بالاترین میزان درآمد را در تیر ماه داشته است، با درآمد کارمزدی 26 میلیاردی کمترین میزان درآمد کارمزدی را به خود اختصاص داده است. درآمد کارمزدی، تنها شش درصد از کل درآمد شرکت را تشکیل می‌دهد. اما در این میان شرکت درآمد کارمزدی 45 میلیارد تومانی، 99 درصد از کل درآمد شرکت  کارت اعتباری ایران کیش را شامل می‌شود.

درآمد تجمیعی psp ها

شرکت آسان پرداخت پرشین در 4 ماه اول سال با درآمد هزار و 689 میلیارد تومانی بیشترین درآمد را از ابتدای سال مالی ساخته است. شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با درآمد 914 میلیارد تومانی در جایگاه بعد قرار دارد. در چهار ماه اول سال، کارت اعتباری ایران کیش، با درآمد 167 میلیارد تومانی کمترین میزان درآمد را در این دوره را ساخته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها