ام وی ام X55 پرو جدید معرفی شد

ام وی ام X55 پرو جدید معرفی شد
خلاصه اخبار

کمپانی چری X55 پرو جدید را به بازارهای هدف خود معرفی کرد. این خودرو که نام تیگو ۴ را دارد، در بازار ایران با نام ام وی ام X55 پرو شناخته می شود و حال قرار است تا مدیران خودرو نسخه جدید آن را به بازار عرضه کند.

کمپانی چری X55 پرو جدید را به بازارهای هدف خود معرفی کرد. این خودرو که نام تیگو 4 را دارد، در بازار ایران با نام ام وی ام X55 پرو شناخته می شود و حال قرار است تا مدیران خودرو نسخه جدید آن را به بازار عرضه کند.

به گزارش آخرین خودرو ، ام وی ام X55 پرو جدید همچنان از همان پلتفرم قبلی استفاده می کند و بیشتر در بحث ظاهری و ویژگی های کمکی راننده ارتقا پیدا کرده است. کمپانی چری این خودرو را در مراسم تست خبرنگاران به بازارهای مختلف معرفی کرده و خبرنگار آخرین خودرو تصاویری از این محصول تهیه نموده است.

ام وی ام X55 پرو جدید در بحث طراحی چراغ ها، سپرها و الگوی جلو و عقب تغییر کرده است. همچنین کابین این کراس اوور پرفروش هم دستخوش تغییراتی شده و سبک جدید کمپانی چری را به خود گرفته است. جلو پنجره، چراغ های جلو و سبک طراحی کابین ما را به یاد فونیکس تیگو 7 پرو مکس می اندازد.


چری تیگو 4 یا همان X55 پرو جدید احتمالاً در بازار ایران به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با توان 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر مجهز خواهد بود. همچنین جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده 9 سرعته مصنوعی باقی خواهد ماند. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، تیگو 4 فیس لیفت نسبت به نسخه های قبلی ارتقا داشته است. البته هنوز معلوم نیست که مدیران خودرو چه امکانات رفاهی و ایمنی را برای این کراس اوور در بازار ایران در نظر می گیرد. در حال حاضر X55 پرو در بازار ایران به شش کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، شارژر بیسیم تلفن همراه، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، نور پردازی کابین، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی و… مجهز است. حال این احتمال وجود دارد که ام وی ام X55 پرو فیس لیفت و جدید به امکانات بیشتری مانند فناوری جدید LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دوکاناله، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، اپل کارپلی، اندروید اتو، اخطار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک و… مجهز شود.


مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *