افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین

افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین
خلاصه اخبار

فراخوان های ارسالی جدید شرکت برساوش حاکی از افزایش قیمت شدید تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید است.

فراخوان های ارسالی جدید شرکت برساوش حاکی از افزایش قیمت شدید تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید است.

فراخوان های جدید توسط شرکت های واردکننده خودرو در حال ارسال است و حالا نوبت به افزایش قیمت تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید رسیده است. در فراخوان های جدید شرکت برساوش برای تکمیل وجه مشتریان، قیمت جدید توسوتا لوین 1.2 لیتر توربو 2 میلیارد و 575 میلیون تومان اعلام شده است و قیمت تویوتا لوین 1.8 لیتری به 2 میلیارد و 375 میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش قیمت هم مانند دیگر افزایش قیمت های سریالی برای خودروهای وارداتی از جانب شرکت واردکننده نیست و هزینه های اضافه شده وارداتی باعث این افزایش قیمت بوده است.

مشخصات فنی تویوتا لوین در دو نسخه

تویوتا لوین بنزینی به پیشرانه 1.2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه 9NR (نمونه به روز رسانی شده 8NR) بوده که در تویوتا کرولا 1.2 لیتری توربو هم دیده می شود. 116 اسب بخار با گشتاور 185 نیوتن متر توان خروجی این پیشرانه است که از طریق جعبه دنده اتوماتیک مولتی درایو CVT توان به چرخ های جلوی لوین منتقل می شود.

افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین

لوین هیبرید هم مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید دارد. در این خودرو از پیشرانه 8ZR به عنوان نمونه به روز رسانی شده 2ZR دیده می شود. این پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک قوای محرکه الکتریکی قرار می گیرد. جعبه دنده لوین و کرولا هیبرید از نوع e-CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در تویوتا لوین هیبرید به صورت ترکیبی 121 اسب بخار قدرت را با گشتاور 142 نیوتن متر تجربه خواهیم کرد. البته که به صورت لحظه ای گشتاور 185 نیوتن متر با توان نزدیک 140 اسب بخار در اختیار راننده قرار می گیرد. اما برایند حرکتی این خودرو شبیه به پریوس بوده و 121 اسب بخار و 142 نیوتن متر است.

مرجع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *