افزایش ۸۰درصدی سود در پتروشیمی لاله

افزایش ۸۰درصدی سود در پتروشیمی لاله
خلاصه اخبار

اطلاعات و صورت حساب های مالی 12 ماهه منتهی به اسفند ۹۷ شرکت پتروشیمی لاله با نماد مارون۱ با اعلام افزایش ۷۶ درصدی سود عملیاتی این شرکت همراه شد.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس امروز،شرکت پتروشیمی لاله در حالی سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ را به پایان رسانده که در مجموع ۵.۸۰۰.۷۶۸ میلیون ریال سود عملیاتی به دست آورده است. این در مقایسه با سال ۹۶ نشان از افزایش ۷۶ درصدی در این بخش دارد.ضمن اینکه درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز افزایش ۳۴ درصدی داشته و از ۱۶.۳۴۹.۵۸۷ به ۲۱.۹۲۱.۹۶۴ میلیون ریال رسیده است.

شرکت پتروشیمی لاله همچنین طی سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ به سود ناخالص ۵.۸۱۶.۸۵۸ میلیون ریالی رسیده است. در این بخش نیز این شرکت با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال مالی ۹۶ مواچه شده است.

نکته بسیار مهم در خصوص پتروشیمی لاله افزایش سود خالص این شرکت تا ۸۰ درصد است. به گونه‌ای که سود این شرکت از ۳.۳۳۹.۲۵۷ میلیون ریالی درسال ۹۶ به ۶.۰۱۶.۰۹۶ میلیون در سال ۹۷ رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.