نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو | نتایج سامانه یکپارچه خودرو

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو | نتایج سامانه یکپارچه خودرو
خلاصه اخبار

نتایج سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مشخص شد. متقاضیان محصولات شش شرکت خودروسازی در دو موعد سه و شش ماهه خودرو خود را تحویل می گیرند. نوبت دهی تحویل محصولات ایران خودرو تا آخر همین هفته اعلام خواهد شد.

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو بعد از ظهر روز شنبه 26 فروردین 1402 اعلام شد. براساس اعلام سخنگوی وزارت صمت نوبت دهی تحویل متقاضیان خرید خودرو از چهار شرکت خودروسازی سه ماهه خواهد بود.

متقاضیان محصولات سایپا، فردا موتور، ایلیا موتور و یا مدیران خودرو حداکثر تا 3 ماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند.محصولات شرکت های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر تا 6 ماه به متقاضیان تحویل خواهد شد.

با تاکید دولت مبنی بر حذف روش قرعه کشی و جایگزینی روش نوبت دهی، نوبت دهی و اولیت بندی متقاضیان در سامانه قرار گرفت.

اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو با کد ملی

هرچند دولت بارها تاکید کرده که روش قرعه کشی حذف و روش نوبت دهی جایگزین آن شده است. اما همچنان بسیاری از متقاضیان با کلید واژه قرعه کشی از فرایند ثبت نام خودرو یاد میکنند.

پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو با ورود به حساب کاربری خود می توانید نتایج را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو با کدملی به تنهایی قابل رویت نیست. پس از مراجعه به سایت esalecar.ir علاوه بر کد ملی باید رمز عبور خودتان را وارد کنید.

با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یکپارچه با انتخاب گزینه جزئیات سفارش لیست نوبت دهی را مشاهده کنید. مطابق تصویر زیر پس از کلیک روی دکمه حساب کاربری گزینه دوم یعنی جزئیات سفارش را انتخاب کنید.

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو داخلی isignal.ie

با انتخاب جزئیات سفارش نتایج اولویت بندی خودروهای داخلی و موعد تحویل خودروی شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید زمان تحویل خودرو داخل حساب کاربری شما در سامانه یکپارچه قابل رویت است.

استعلام نتایج قرعه کشی خودروهای داخلی isignal.ir

زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه و لیست نوبت دهی

زمان تحویل خودرو به تمام متقاضیانی که در مهلت مقرر ثبت سفارش نهایی انجام اده ‌اند یکسان نیست. بنا بر گفته امید قالیباف موعد تحویل محصولات 6 شرکت خودروسازی به صورت سه ماهه و شش ماهه خواهد بود.

خودروهایی که حداکثر تا سه ماه به متقاضیان تحویل خواهد شد به شرح زیر خواهند بود.

نوبت‌دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران‌خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف 3 ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

و بنابر اعلام سخنگوی وزارت صنعت محصولات برخی از شرکت های خودروسازی هم حداکثر تا 6 ماه تحویل می شود.

متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان‌موتور و مکث‌موتور نیز حداکثر در مدت 6 ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو با کد رهگیری

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه با کد رهگیری قابل رویت نیست. برای مشاهده نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه نیازی به کد رهگیری ندارید! پس از مراجعه به سایت esalecar.ir با ورود به حساب کاربری و انتخاب گزینه جزئیات سفارش از نتیجه مطلع شوید.

دولت بارها اعلام کرده است در فرایند ثبت نام و تحویل خودرو دیگر چیزی تحت عنوان قرعه کشی وجود ندارد. با وارد کردن کد ملی و رمز عبور وارد حساب کاربری خود خواهید شد.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا

تمام متقاضیان محصولات شرکت سایپا حداکثر تا 3 ماه (احتمالا اواخر تیرماه 1402) موعد تحویل خودروی آنها خواهد بود. متقاضیان از 26 فروردین 1402 با مراجعه به سایت یکپارچه می‌توانند از جزئیات نوبت دهی مطلع شوند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو سامانه یکپارچه

نوبت دهی محصولات شرکت های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو تا آخر همین هفته اعلام خواهد شد. متقضیان محصولات این سه شرکت تا آخر این هفته از طریق سامانه یکپارچه می توانند از زمان تحویل مطلع شوند.

این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه “جزئیات سفارش” از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • من پنجم اردیبهشت فک پلاک کردم میتوانم دراردیبهشت ثبت‌نام کنم

  • سلام.واسه من موعد تحویل زده تابستان 1402 ولی نیمه اول یا دومش رومشخص نکرده،هیچ پیامی هم واسم نیومده.میشه یکی بگه قضیش چیه؟

  • سلام چرا تحویل خودرو زده زمستان ۱۴۰۳دنا پلاس .؟!مگه وعده نداده بودن تا پایان سال؟؛

  • سرکاریم تحویل زمستان ۱۴۰۳ احتمالا میره۱۴۰۴

  • برای من همه فقط نوشته ثبت نام اولیه انجام شده ایرانخودرو

  • چطوری میگن ایران خودرو اعلام نکرده ولی مثال دنا پلاس میارن نشون میدن واقعا که

  • سلام. برای من هیچی ننوشته در قسمت جزییات سفارش.‌فقط نوشته ثبت نام اولیه ثبت شد

    • سلام
      قرار شده تحویل ونوبت دهی خودرودر طرح یکپارچه ظرف یک سال انجام شود الان برای من نوبت برای تابستان ۱۴۰۳ انجام شده دلیلش چیه ؟

    • برای منم نوشته ثبت نام اولیه با موفقیت انجام شد .جریان چیه؟

    • سلام برای من هم اینجوری نوسته سایت هم نمیتونم برم کجا باید مراجعه کنم