قیمت جدید محصولات پارس خودرو رسما اعلام شد

قیمت جدید محصولات پارس خودرو رسما اعلام شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوین قیمت جدید محصولات پارس خودرو به صورت رسمی اعلام شد. قیمت خودروهای پارس خودرو افزایش چشمگیری در مقایسه با گذشته پیدا کرده است. به گزارش سیگنال به نقل از کلیک ، پارس خودرو سومین شرکتی محسوب می شود که پس از ایران خودرو و سایپا، قیمت جدید محصولات خود را اعلام می کند. […]

قیمت جدید محصولات پارس خودرو به صورت رسمی اعلام شد. قیمت خودروهای پارس خودرو افزایش چشمگیری در مقایسه با گذشته پیدا کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از کلیک ، پارس خودرو سومین شرکتی محسوب می شود که پس از ایران خودرو و سایپا، قیمت جدید محصولات خود را اعلام می کند.

قیمت جدید محصولات پارس خودرو در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است. برای مثال پارس تندر که پیش از این با قیمت 48,260,000 تومان به فروش می رسیده است، هم اکنون قیمتی برابر با 84 میلیون تومان دارد!

افزایش قیمت خودروهای پارس خودرو نزدیک به 100 درصد است که فشار زیادی را به خریداران وارد می کند. به نظر می رسد پارس خودرو تصمیم گرفته قیمت های جدید را یکسان با بازار اعلام کند و یا شاید آن ها را 5 درصد کمتر از بازار در نظر گرفته است!

لیست قیمت جدید محصولات پارس خودرو دی 97 به شرح زیر است:

با توجه به قیمت های جدید اعلام شده، انتظار می رود افراد زیادی از خرید خودروهای ثبت نامی انصراف دهند. این موضوع در رابطه با دیگر شرکت ها نیز صادق است.