Thetan arena؛ در کنار بازی کسب درآمد کنید!

Thetan arena؛ در کنار بازی کسب درآمد کنید!

عرصه نبرد آنلاین چند نفره که به اختصار MOBA عنوان می‌شود، یکی از زیرشاخه‌های بازی استراتژیک است که در آن دو تیم، در یک میدان نبرد از قبل تعیین شده با یکدیگر مقابله می‌کنند. Thetan arena یکی از جدیدترین بازی‌های MOBA بوده که در یک ماه گذشته توجه بسیاری از بازی دوستان را به خود جلب کرده است. به همین بهانه در این مقاله به سراغ تتان آرنا رفتیم و از زوایای مختلف به توکن‌های محبوب، قهرمانان و چگونگی کسب درآمد از آن پرداختیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تتان آرنا (Thetan Arena) چیست؟

Thetan Arena یک بازی چند نفره مبتنی بر بلاکچین است. تتان آرنا که به نوعی از دو بازی Dota 2 و League of Legends الهام گرفته شده، توسط یکی از بهترین بازی‌سازان ویتنامی با عنوان Wolffun توسعه یافته است. برخلاف تصور برخی از بازیکنان، تتان آرنا یک بازی کاملاً free-to-earn است. این اصطلاحی است که اولین بار توسط خود تتان آرنا ارائه شده. free-to-earn بدین معنی است که برای شروع بازی و داشتن یک قهرمان ساده در ابتدا، نیازی به پرداختن هیچ پولی نیست. سرمایه‌گذاری اولیه‌ای نیاز نیست و همه چیز به تلاش و زمانی که برای بازی صرف می‌کنید، بستگی دارد. گیم پلی این بازی به این صورت است که شما با جمع کردن دوستان خود یک تیم تشکیل می‌دهید. با استفاده از مهارت‌هایی که دارید، مبارزه می‌کنید و در صورت برد، درآمد کسب خواهید کرد.

شما می‌توانید با دوستان خود بازی کنید و یا به صورت تصادفی با بازیکنانی از سراسر جهان، در قالب تیمی 4 نفره، مبارزه را آغاز کنید. کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و رایانه‌های شخصی می‌توانند با نصب این بازی، تجربه یک جنگ استراتژیک همراه با کسب درآمد را تجربه کنند.

معرفی توسعه‌دهندگان تتان آرنا

تیم سازنده بازی از سال 2014 با چهار عضو تحت عنوان Wolffun و با برنامه نویسی بازی های موبایل کار خود را آغاز کرد. Wolffun در سال 2015 Tank Raid Online را منتشر کرد که در حال حاضر نزدیک به 5 میلیون کاربر دارد.

معرفی توسعه‌دهندگان تتان آرنا

نیم نگاهی به بازی بلاکچینی Thetan Arena

از آنجایی که Thetan Arena پروژه‌ای نسبتاً جدید بود، به همین دلیل در 16 سپتامبر 2021 توکن خود را به صورت عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی کرد.

THC و THG دو توکن بومی و اصلی بازی تتان آرنا به شمار می‌روند که خرید و فروش قهرمانان و دیگر ابزار بازی نیز با استفاده از این دو انجام می‌شود. در ابتدای بازی تتان آرنا، بعد از ساخت اکانت، سه قهرمان به صورت رندوم و رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بازی را شروع کنید. در صورتی که با قهرمانان دریافتیتان بتوانید حریف خود را شکست دهید، تعدادی از توکن بومی این بازی به شما تعلق خواهد گرفت. بنابراین کاربرانی که در شروع بازی، قهرمانانی با سطوح بالاتر خریداری می‌کنند، مطمئناً شانس بیشتری برای بردن و کسب توکن خواهند داشت.

کاراکترها در تتان ارنا به سه گروه اصلی تقسیم می‌شوند:

Tan: تیمی شامل قهرمانان عادل که از دیگر هم تیمی‌ها در برابر دشمنان محافظت می‌کنند. آنها معمولاً به عنوان یک سپر برای کل تیم عمل می کنند بنابراین میزان جان و یا همان سلامتی بیشتری نسبت به دو گروه دیگر دارند.

Maskman: به عنوان تیرانداز و با هدف آسیب‌رساندن، در مبارزات شناخته می‌شوند.

Assassin: قاتلی خاموش در بازی تتان آرنا که می‌تواند حریف را تنها در 1 دقیقه نابود کند. Assassinها غیرقابل کشف هستند و بعد از آسیب‌زدن به حریف می‌توانند بدون شناسایی شدن فرار کنند.

نیم نگاهی به بازی بلاکچینی Thetan Arena

بنابراین در هر مسابقه باید کاراکترهای مناسبی را انتخاب کنید تا پیروز شوید. این کاراکترها و بسیاری دیگر از شخصیت‌هایی که به صورت سفارشی و با پرداخت توکن ایجاد می‌شوند، در 4 حالت مختلف می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند:

Battle Royale: این بخش با توجه به سلیقه شما به صورت انفرادی و یا تیمی است. در مجموع 12 بازیکن تلاش می کنند تا در کمتر از 4 دقیقه به عنوان آخرین نفر در زمین بازی مقاومت کنند. درست مانند دیگر بازی‌های بتل رویال که در یک محیط محصور انجام می‌شود، در تتان آرنا نیز به همین صورت است؛ با این تفاوت که زمین بازی در Thetan Arena از لحظه شروع گیم، هر لحظه کوچکتر خواهد شد.

Superstar: در حالت سوپراستار، 8 بازیکن در کمتر از 4 دقیقه برای کسب امتیاز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

Deathmatch: یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های مسابقه که باید در کمتر از 3 دقیقه به جمع‌آوری امتیاز بپردازید و تیم حریف را حذف کنید.

Tower Seige: در این حالت، به هر تیم 4 نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود. هدف شما در این رقابت، در کنار حفاظت از برج خودتان، تخریب برج حریف است. در نهایت هر تیمی که تا انتهای مسابقه بتواند از برج خود محافظت کند، تیمی که بیشترین میزان سلامتی را داشته باشد، برنده است.

Custom Battle: در نبرد سفارشی شما می‌توانید در هر زمینی که دوست دارید و با هر تعداد بازیکن به رقابت بپردازید و مبارزه کنید.

توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید قهرمانان رایگانی که به شما ارائه می‌شود را خرید و فروش کنید. قهرمانان رایگان شما نمی‌توانند در طول بازی تبدیل به قهرمان تتا شوند. شما در تتان آرنا مجبورید برای خرید قهرمان، یا توکن مربوطه را بخرید و یا با پیروزی در هر رقابت توکن کسب کنید.

نیم نگاهی به بازی بلاکچینی Thetan Arena

نقشه راه Thetan Arena

در وایت پیپر رسمی این برنامه، نقشه راه تتان آرنا تا سال 2023 مشخص شده که مهمترین اهداف آن به صورت زیر است:

  • در سه ماه سوم و چهارم سال 2021 توجه بیشتر بر روی marketplaceها و NFTها بوده و راه‌اندازی ThetanCoin و نسخه آلفا برای هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز از اهداف امسال بوده است.
  • در سه ماهه اول و دوم سال 2022، ویژگی های Thetan Gem و Thetan Hero به همراه فرآیند Staking در دستور کار این پروژه قرار دارد
  • در سه ماهه سوم و چهارم سال 2022، قابلیت پخش استریم مسابقات هدف گذاری شده است.
  • همچنین در سه ماهه اول سال 2023، انتشار محتوای ماهانه و رویدادهای آفلاین توسط پلتفرم Arena Thetan انجام می شود.

چگونه توکن THC و THG کسب کنیم؟

توکن THC (Theta Coins)

THC به نوعی ارز اصلی Thetan محسوب می‌شود که کاربران با انجام بازی و یا به عنوان پاداش آن را کسب خواهند کرد. عرضه THCها در بازی نامحدود است و با استفاده از آن‌ها می‌توانید قهرمانان خود را ارتقا دهید. اما توجه داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید این توکن را دریافت کنید که از ساخت حساب شما بیش از 12 روز گذشته باشد.

توکن THG ( Thetan Gems)

یکی دیگر از توکن‌های اصلی تتان آرنا، THG بوده که فقط به 420,000,000 عرضه محدود شده است. THG را می‌توان از شرکت در مسابقات تتان، استیکینگ و خرید از مارکت‌های پشتیبانی‌کننده این توکن کسب کرد.

قیمت توکن Thetan Arena

قیمت توکن Thetan Arena

در زمان نگارش این مقاله، قیمت Thetan Arena، 10.14 دلار است. Thetan Arena در 24 ساعت گذشته 7.44 درصد کاهش داشته است. از بهترین صرافی‌هایی که می‌توانید از آن‌ها توکن تتان را خریداری کنید می‌توان به Gate.io، ZT، BKEX، CoinW و LBank اشاره کرد.

نحوه خرید توکن THG

صرافی‌های مختلفی وجود دارند که با این سرویس معاملاتی توکن را در اختیار شما قرار می‌دهند. توکن THGسرعت انتقال بالایی در پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس دارد و هزینه تراکنش آن نیز بسیار پایین است. بر همین اساس در ادامه به نحوه خرید این توکن در PancakeSwap پرداختیم.

ابتدا وارد وبسایت Coinmarketcap.com شده و از قسمت نمایه، قرارداد هوشمند آن را بر اساس زنجیره هوشمند بایننس کپی کنید. برای این کار گزینه Contracts را انتخاب کرده و در مرحله بعد آدرس مشخص شده را کپی کنید.

سپس وارد صرافی PancakeSwap می شویم. کیف پول خود را که حاوی توکن BNB است متصل کنید. سپس از قسمت Select a currency قرارداد هوشمندی را که کپی کرده‌اید را جایگذاری کنید تا توکن THG به لیست اضافه شود.

در مرحله آخر کافیست مقدار موردنظر توکن‌های BNB خود را وارد کنید تا میزان توکن‌های دریافتی THG مشخص شود. پس از تایید مشخصات و هزینه تراکنش، کار خرید توکن به پایان می‌رسد.

سخن آخر درباره Thetan arena

اگر هنوز هم درباره کسب درآمد از بازی تتان آرنا شک دارید شما را به ویدیو یوتیوب Hustlepedia ارجاع می‌دهیم. یک کارشناس بازی که درآمد هرروزه‌اش از این بازی را ثبت می‌کند. پس از دو روز اول از این بازی، او ارزش 290 THC را ثبت کرد که معادل 183 دلار در همان تاریخ بوده. به گفته این کارشناس بازی، کسب توکن در مراحل ابتدایی آسان‌تر است. با بالا رفتن سطح و بهتر شدن بازیکنان، رسیدن به برد دشوارتر و دریافت توکن سخت‌تر خواهد شد. با اینکه بازی تتان آرنا، free-to-earn بوده اما این بازیکن برای شروع بازی خود چیزی حدود 1000 دلار سرمایه‌گذاری کرده که با این مسیر در بازی در 10 روز اول، تمامی سرمایه به او برمی‌گردد. با وجود این حجم از علاقه بازیکنان به تتان آرنا به نظر می‌رسد آینده روشنی در انتظار این بازی و توکن‌های بومی‌اش خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *