ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰3 – سایت و پیگیری با کد رهگیری
وام فرزنداوری از نوع وام بدون سپرده است. بنابراین، محدودیتی از لحاظ سپرده گذاری برای وام فرزند آوری ve.cbi.ir وجود ندارد. سایر شرایط ورود به سایت ثبت نام وام فرزندآوری را در همین مطلب بخوانید.
وام ازدواج 1402 | ثبت نام و پیگیری وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir
ثبت نام وام ازدواج، پر کردن فرم ثبت نام وام ازدواج و مفاهیم مرتبط با آن، مواردی هستند که در مطلب گرفتن وام ازدواج 1401 توضیح داده‌ایم.
انتقال بیمه شخص ثالث به پلاک و خودرو جدید – شرایط و مدارک
طبق قانون جدید، انتقال بیمه شخص ثالث به مالک جدید خودرو امکانپذیر نیست و هر فردی که مخالف آن عمل کند، مجرم شناخته می‌شود. در حال حاضر، تنها امکان انتقال بیمه شخص ثالث به ماشین جدید مالک فعلی فراهم است. جزئیات مدارک و شرایط آن را در این مطلب به دقت بررسی کردیم.
اعتراض به یارانه | استعلام یارانه معیشتی با کدملی hemayat.mcls.gov.ir
اعتراض به یارانه درست بعد از تغییر شیوه واریز یارانه در اردیبهشت ماه 1401 آغاز شد. بعد از این تاریخ بسیاری از افراد اعلام کردند که یارانه آن‌ها به دلایل مختلف من‌جمله دهک‌بندی نادرست قطع شده است. بر همین اساس، ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد. افرادی که به قطع یارانه معیشتی خود یا دهک‌بندی‌های انجام […]
ثبت نام یارانه 1403 در my.gov.ir – جدید و معیشتی جاماندگان
به نظر می‌رسد که ثبت نام یارانه در سال 1401، فرآیند سخت و دشواری داشته باشد. در صورتی که این چنین نیست. ثبت نام یارانه جاماندگان برای زوج های جوان و فرزندان تازه متولد شده در تاریخ اعلامی انجام خواهد شد.
کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟ | بانک‌ وام ازدواج فوری
کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟ یکی از سوالات و مشکلات اصلی زوجین در شروع زندگی مشترک است. به همین دلیل یکی از تمهیدات مهم بانک مرکزی در جهت سهولت ازدواج ، پرداخت تسهیلات به زوج های جوان من جمله ارائه وام زوجین جوان است. در ردیف بودجه سال 1401 ، مبلغ وام ازدواج […]
پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل | حق بیمه 1402
برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی غیر حضوری می‌توانید به سایت es.tamin.ir مراجعه کرده و یا از طریق سایت بانک‌ها اقدام به واریز اینترنتی کنید. در غیر اینصورت، این مطلب را بخوانید و با روش‌های پرداخت حضوری حق بیمه تامین اجتماعی آشنا شوید.
وام مسکن روستایی 1401 | وام مسکن روستایی به چه کسانی تعلق میگیرد؟ (ثبت نام و جزئیات کامل)
در این مقاله به پاسخ پرسش‌هایی از قبیل وام مسکن روستایی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ چگونه می‌توان برای دریافت وام مسکن روستایی اقدام کرد؟ می‌پردازیم
شرایط وام ودیعه مسکن؛ جزئیات جدید وام مستاجری
شرایط، اقساط و سایر جزئیات وام ودیعه مسکن 1401 در این مطلب آمده است.
سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir و وام مستاجری 1401
تهیه ودیعه مسکن همیشه یکی از دغدغه های اجاره نشینان خصوصا ساکنان شهرهای بزرگ بوده است. این دغدغه با شیوع کرونا و افزایش قابل توجه قیمت مسکن (و بالطبع آن اجاره بهای منازل مسکونی) شدت بیشتری یافت. در نهایت سال گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا طی مصوبه ای با هدف حمایت از مستاجران، اعطای وام ودیعه مسکن را در دستور کار بانک ها قرار داد.