مقایسه‌ای بین صرافی‌ های غیر متمرکز و متمرکز

مقایسه‌ای بین صرافی‌ های غیر متمرکز و متمرکز

صرافی های ارزهای دیجیتال، محلی برای تبادل ارزها و توکن های مختلف است، و شما این امکان را دارید که در صرافی، ارزهای مختلف را تهیه و مبادله کنید. مثلا اگر شما اتریوم داشته باشید و بخواهید آن را تبدیل به بیت کوین کنید، می­توانید با مراجعه به سایت صرافی، در ازای اتریوم های خود بیتکوین دریافت کنید.

حتما در خبرها خوانده اید که صرافی بایننس در حال مسدود کردن حسابهای متعلق به کاربران ایرانی است. چندین مورد از بسته شدن حساب های ایرانی ها در صرافی های دیگه ای مثل کوینکس شنیده میشه. اخبار زیادی هم از هک شدن حسابهای صرافی ها و یا کلاهبرداری صاحبان صرافی از کاربرانشون منتشر شده. شاید در این شرایط امنترین و بهترین راهکار، کار با صرافی های غیر متمرکز باشه.

با کریپتوکست در شنوتو و کست‌باکس همراه باشید تا مهمترین اخبار و تحولات ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

صرافی ها رو می توان به دو نوع متمرکز (Centralized Exchange) و غیر متمرکز (Decentralized Exchange) تقسیم بندی کرد. صرافی های متمرکز در واقع شرکت هایی هستند به پلتفرمی برای مبادله ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می دهند اما صرافی های غیر متمرکز در پروژه های دیفایی هستند که به شکل یک قرارداد هوشمند در بلاکچین ایجاد شده اند که به صورت کاملا غیر متمرکز اداره می شوند و توسط هیچ نهاد یا شخصی مدیریت نمی شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران