چین لینک (LINK) پیشتاز ارزهای دیجیتال در هفته گذشته (14 اسفند ماه 98)

چین لینک (LINK) پیشتاز ارزهای دیجیتال در هفته گذشته (14 اسفند ماه 98)

اتریوم و اتریوم کلاسیک قابلیت تعامل و اندرکنش با دیتای خارج از شبکه بلاکچین خود را ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا چین لینک نقش بسزایی به عنوان پل ارتباطی بین شبکه بلاکچین اتریوم و اتریوم کلاسیک و دیتای خارج از شبکه داشته باشد به تازگی لابراتوار اتریوم کلاسیک اعلام کرده است که از این پس با استفاده از چین لینک دیتای خارج از شبکه را به اراکل‌های غیر متمرکز شببکه اتریوم کلاسیک متصل خواهد کرد.

همچنین شرکت چین لینک اعلام کرده است که همکاری جدیدی را در بازار مالی غیر متمرکز به عنوان پلی میان دنیای دیجیتال و بازار سنتی ایفا خواهد کرد.به تازگی پلکا دات (Polkadot) اعلام کرده است که پلتفرمی را با همراهی چین لینک راه اندازی خواهد کرد.مجموع این عوامل رشد 47 درصدی قیمت لینک را در هفته‌ گذشته به دنبال داشته است.

چین لینک (LINK) پیشتاز ارزهای دیجیتال در هفته گذشته
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اما با بررسی نمودار قیمت در تایم فریم روزانه مشاهده می شود که این ارز دیجیتال پس از شکست خط روند نزولی خود و با قرارگیری در کانالی صعودی، در حال عبور از بیشنیه قیمت تاریخی خود (All Time High) می‌باشد.

تارگتهای پیش روی قیمت چین لینک 6 دلار و 7.5 دلار خواهند بود. از طرف دیگر در صورت کاهش قیمت، انتظار حمایت خریداران در محدوده‌های 4 دلار و 3 دلار را خواهیم داشت.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *