پیش بینی نفت 75 دلاری در سه ماهه دوم 2021 توسط موسسه گلدمن‌ساکس

پیش بینی نفت 75 دلاری در سه ماهه دوم 2021 توسط موسسه گلدمن‌ساکس

به نقل از اویل پرایس، گلدمن ساکس پس از تصمیم اوپک برای ادامه کاهش داوطلبانه یک میلیون بشکه ای عربستان در ماه آینده، قیمت نفت برنت را برای سه ماهه دوم سال جاری میلادی ٧٥ دلار پیش بینی کرد.

بر اساس این گزارش در چهاردهمین نشست اوپک مقرر شد تولید نفت در ماه آوریل به جز روسیه و قزاقستان که به ١٣١ و ١٠ هزار بشکه افزایش می یابد، ثابت بماند و کاهش داوطلبانه یک میلیون بشکه ای عربستان در ماه آینده هم ادامه یابد.

جلسه بعدی اوپک پلاس، اول آوریل برگزار خواهد شد.

تحلیل تکنیکال قیمت نفت:

هفته گذشته نفت وست تگزاس در روز جمعه کار خود را با قیمت 66 دلار و 26 سنت به پایان رساند و کندل هفتگی را در این نقطه بست.

در نمودار تحلیل تکنیکال زیر پر واضح است که قیمت توانسته سطح مقاومتی مشکی رنگ را بشکند و این میتواند حاکی از برگشت دوباره تقاضا به بازار نفت باشد. در این ناحیه سطح مقاومتی 66 دلار و 50 سنتی وجود دارد که در صورت گذر از آن قیمت میتواند تا محدوده 75 دلاری رشد نماید.

در صورت برگشت قیمت از این مقاومت نیز شاهد ریزش قیمت روی سطح حمایتی دینامیک قرمز رنگ و یا به عبارتی پول‌بک به سقف الگوی مثلث خواهیم بود. بطور کلی روند قیمتی نفت با توجه به شکست الگو میتواند در هفته های پیش رو صعودی تلقی گردد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *