واچ لیست هفته اول مهرماه 1400

واچ لیست هفته اول مهرماه 1400

شاخص کل در هفته ای که گذشت بیش از 6 درصد ریزش داشت و از سقف قبلی خود در 1 میلیون و 580 هزار واحد نیز در حدود 12 درصد کاهش را تجربه کرد. ارزش معاملات خرد نیز در اکثر روزهای هفته زیر 8 هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با هفته های گذشته افت محسوسی را تجربه کرد.

با این حال شرایط بازار در آخرین روز کاری هفته کمی بهبود یافت و شاهد معاملات بهتری به خصوص در گروه پالایشی بودیم. با توجه به اصلاح شاخص کل در دو هفته گذشته و نزدیک شدن به محدوده های حمایتی 1 میلیون و 350 هزار واحد و 1 میلیون و 370 هزار واحد، انتظار روزهای معاملاتی بهتری را در هفته آینده داریم.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

در زیر برخی از نمادهایی که در هفته آینده می توانند مورد توجه قرار بگیرند، از لحاظ تکنیکال بررسی شده اند.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید نیست و می بایست توسط خود شما مورد بررسی قرار بگیرند.

1. شتران

با توجه به اینکه انتظار می رود صنعت پالایش گزارش های خوبی را روانه کدال کنند، هفته آینده می توان روزهای بهتری را برای این گروه انتظار داشت. در آخرین روز کاری هفته نیز نماد شتران زودتر از سایر نمادها توانست به صف خرید برسد.

محدوده 975 تومان حمایت مهمی برای آن می باشد و برای ادامه روند صعودی، نیازمند شکست پرقدرت محدود 1200 تومان می باشد.

2. های وب

نماد های وب از سقف تاریخی خود در یک کانال نزولی بیش از 60 درصد تا حوالی 800 تومان ریزش کرد و سرانجام توانست کانال نزولی خود را به بالا بشکند و تا 1000 تومان نیز رشد کرد.

در ریزش اخیر بازار، این نماد نیز دچار اصلاح شد و هم اکنون در نزدیکی حمایت 750 تومان قرار گرفته است که انتظار واکنش و بهبود معاملات در این محدوده را داریم.

3. ولساپا

در یک کانال نزولی و در محدوده خط میانی کانال و حمایت مهم 250 تومان قرار گرفته است. انتظار بهبود معاملات در این محدوده وجود دارد و در صورت حفظ این ناحیه، می تواند تا حوالی 310 تومان رشد کند.

4. تحلیل تکنیکال سشرق

در نزدیکی خط میانی کانال و حمایت 750 تومان قرار گرفته است. در صورت واکنش مثبت به این ناحیه، انتظار رشد تا محدوده 1000 تومان برای این نماد وجود دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *