واچ لیست بورسی | هفته سوم آبان 1400

واچ لیست بورسی | هفته سوم آبان 1400

شاخص کل که این هفته را با از دست دادن محدوده حمایتی 1 میلیون و 380 هزار واحدی آغاز کرده بود، از روز دوشنبه، با توجه های به حمایت هایی که از بازار شد و با لیدری گروه خودرو، دوباره به مدار مثبت بازگشت و جو ترسی که در بازار ایجاد شده بود، کمرنگ تر شد.

اما کماکان ارزش معاملات روزانه در هفته ای که گذشت، زیر 4 هزار میلیارد تومان بود و برای ادامه روند صعودی، باید در روزهای آینده شاهد افزایش ارزش معاملات باشیم.

نمادهایی که در زیر معرفی می شوند، به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا جهت بررسی بیشتر توسط شما ارایه شده است.

از محدوده های حمایتی که در چارت مشخص شده، می توان به عنوان حد ضرر استفاده کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال صبا

در نزدیکی حمایت 580 تومان قرار گرفته و به این منطقه واکنش مثبت نشان داده است. مقاومت مهم سهم در محدوده 700 تومان قرار دارد که در صورت شکست، می تواند به سمت محدوده 850 تومان حرکت کند.

محاسبه سود سپرده بانکی
و بازدهی بازارها
در ماشین حساب اپلیکیشن سیگنال

نمودار تحلیل تکنیکال های وب

بعد خروج از کانال نزولی، تواسنت تا 1000 تومان رشد کند و هم اکنون در نزدیکی محدوده حمایتی 750 تومان قرار دارد. در صورت شکست مقاومت 1000 تومان، می تواند به سمت 1300 تومان حرکت کند که از این دو محدوده مقاومتی می توان به عنوان اهداف کوتاه مدتی و بلندمدتی برای این نماد استفاده کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال وخاور

در یک کانال نزولی قرار دارد و در حال نزدیک شدن به حمایت کف قبلی در حوالی 480 تومان می باشد. مقاومت های مهم سهم در محدود 580 تومان و 680 تومان قرار دارد.

نمودار تحلیل تکنیکال دتوزیع

در نزدیکی حمایت 2600 تومان و خط روند صعودی آبی رنگ قرار دارد که به این محدوده واکنش مثبت نشان داده است. مقاومت های سهم نیز 3300 تومان و 4000 تومان می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به سیگنال مراجعه نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران