بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (30 مرداد ماه 1399)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (30 مرداد ماه 1399)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید به منظور رصد بازار و بروزرسانی برخی از نمادهای درخواستی خود، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

در اینجا ما به بررسی 5 نماد خچرخش، قشکر، شغدیر، دی و وساخت می پردازیم

خچرخش

شرکت چرخشگر با نماد “خچرخش” در بازار اول بورس و گروه “خودرو و ساخت قطعات” قرار گرفته است.

در معاملات روز قبل، حدود 76 هزار سهم با قیمت پایانی 25550 ریال (0.2%-) داد و ستد شد و سهم از ابتدا با صف فروش روبرو شده بود که به دلیل تکمیل نشدن حجم مبنا، قیمت پایانی سهم افت چندانی پیدا نکرد. این وضعیت در افت چند روز گذشته بازار برای سهم وجود داشت و نسبت به دیگر سهام بازار کاهش قیمت کمتری را تجربه کرد.

بررسی نموداری سهم نشان می دهد که سهم درون مجموعه ای از کانال های بلند مدت موازی (کانال های نقطه چین) در حال نوسان است. این سهم از اوایل آبان ماه سال گذشته با شروع روند جدید از قیمت 291 تومان تا به امروز بیش از 700 درصد بازدهی را به ثبت رسانده است. با رسیدن نمودار قیمتی به مقاومت 2900 تومان و همچنین سقف کانال آبی رنگ، با اصلاح روبرو شد. حمایت های آن را در صورت ادامه عرضه ها در سهم را می توان 2300 تومان و 1900 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش تقاضا روند صعودی به خود بگیرد، اهداف آن را می توان 2900 تومان (سقف قبلی) و 3900 تومان دانست.

قشکر

شرکت شکر شاهرود با نماد “قشکر” در بازار دوم بورس و گروه “قند وشکر” در حال معامله است.

در معاملات روز قبل، بیش از 282 هزار برگ سهم با قیمت پایانی 70180 ریال (2.22%-) داد وستد شد و سهم از ابتدا معاملات تا انتها با صف فروش مواجه بود.

این سهم درون مجموعه ای از کانال های صعودی در حال نوسان است. در معاملات روزهای قبل، سهم با رسیدن به حوالی خط میانی کانال صعودی آبی رنگ و همچنین مقاومت 8000 تومان با افزایش عرضه روبرو شد و تا 68190 تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

حمایت های سهم در صورت ادامه عرضه ها در سهم، حمایت سقف کانال صعودی شکسته شده و حوالی 5880 تومان خواهد بود.

در صورت افزایش تقاضا بری خرید سهم، اولین مقاومت آن را می توان 8085 تومان در نظر گرفت.

شغدیر

شرکت پتروشیمی غدیر با نماد “شغدیر” در بازار اول فرابورس و گروه محصولات پتروشیمی مورد معامله قرار می گیرد. در معاملات روز گذشته، بیش از 620 هزار برگ سهم با قیمت پایانی 46505 ریال (2.93%-)  داد و ستد شد و سهم با صف فروش در قیمت 45514 ریال به کار خود پایان داد.

از دید نموداری این سهم درون مجموعه ای از کانال های موازی در حال صعود است. همگام با ریزشی که در کلیت بازار رخ داد، این سهم حمایت کانال صعودی آبی رنگ خود را از دست داد و از قیمت حوالی 7000 تومان تا 4500 تومان با افت قیمت روبرو شد. در صورت از دست دادن سطح حمایتی 4500 تومان، امکان افت تا 3900 تومان برای سهم وجود دارد.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش تقاضا روبرو شود، اهداف آن را می توان 6000 تومان و 7000 تومان در نظر گرفت.

دی

بانک دی با نماد “دی” در بازار دوم فرابورس و گروه “بانک ها و موسسات مالی” داد وستد می شود.

در معاملات روز گذشته، بیش از 18.7 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 62404 ریال (5%-) مورد معامله قرار گرفت و با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم درون مجموعه ای از کانال های صعودی در حال نوسان است که با برخورد به سقف کانل سطح سوم خود با افزایش عرضه روبرو شد و تا حوالی 62404 ریال افت قیمت پیدا کرد. در صورت ادامه افت قیمت برای سهم، و از دست دادن حمایت خط روند صعودی خود، حمایت های بعدی آن را می توان 5350 تومان و 4440 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش تقاضا مجددا روند افزایشی به خود بگیرد، مقاومت های آن را می توان 8180 تومان (سقف قبلی) و 10800 تومان در نظر گرفت.

وساخت

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در بازار اول بورس با نماد “وساخت” و گروه “انبوه سازی، املاک و مستغلات” قرار گرفته است.

در معاملات روز چهارشنبه بیش از 634 هزار برگ سهم با قیمت پایانی 60040 ریال (4%-) داد و ستد شد و سهم با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم درون کانال صعودی در حال نوسان است و با برخورد به سقف کانال سطح 1.5 با افزایش عرضه ها روبرو شد و تا 59420 ریال با افت قیمت همراه شد. حمایت های آن را در صورت ادامه عرضه ها می توان 5665 تومان و 4775 تومان در نظر گفت.

در صورت افزایش تقاضا برای خرید سهم، هدف اولیه سهم 7175 تومان (سقف قبلی) و سقف کانال صعودی خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران