بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (23 مرداد ماه 1399)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (23 مرداد ماه 1399)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید به منظور رصد بازار و بروزرسانی برخی از نمادهای درخواستی خود، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

در اینجا ما به بررسی 5 نماد همراه، دپارس، وتوکا، دجابر و وهنر می پردازیم

همراه

شرکت ارتباطات سیار با نماد “همراه” در بازار دوم بورس و گروه “مخابرات” به همراه دیگر نماد این گروه، اخابر، قرار گرفته است.

در طول معاملات روز گذشته، بیش از 25 میلیون برگ سهم به ارزش 1798 میلیارد ریال با قیمت پایانی 71800 ریال( 1.17%-) داد و ستد شد. آخرین معامله سهم در قیمت 69930 ریال (3.74%-) صورت گرفت.

بررسی نموداری سهم نشان از نوسان نمودار درون مجموعه ای از کانال های موازی می دهد، درحال حاضر نیز درون کانال 4-5 (آبی رنگ) قرار دارد و پتانسیل رشد تا اهداف 7750 تومان و 10000 تومان برای سهم وجود دارد.

از طرف دیگر اگر روند نزولی سهم ادامه دار باشد، اولین حمایت آن را می توان سقف کانال شکسته شده قبلی دانست. حمایت های بعدی آن در صورت شکست این سطح، 6230 تومان و 5323 تومان خواهد بود.

دپارس

شرکت پارس دارو با نماد “دپارس” در بازار دوم بورس و گروه “مواد و محصولات دارویی” مورد معامله قرار می گیرد.

در معاملات روز گذشته، بیش از 337 هزار برگ سهم به ارزش 35 میلیارد ریال با قیمت پایانی 106120 ریال (2.62%-) داد و ستد شد و آخرین معامله در این نماد در قیمت 109520 ریال (0.5%+) به انجام رسید.

بررسی تکنیکالی این نماد نشان می دهد که سهم درون مجموعه ای از کانال های موازی در حال نوسان است و اکنون در نزدیکی حمایت کانال صعودی (مشکی رنگ) و همچنین حمایت دیگر کانال صعودی (نقطه چین) قرار گرفته است و می توان انتظار حمایت و ورود خریدارن را با رسیدن به این محدوده انتظار داشت. در صورت از دست دادن این سطح، حمایت های بعدی سهم، 9300 تومان و 7767 تومان خواهند بود.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش تقاضا روند صعودی به خود بگیرد و بتواند از مقاومت خط روند نزولی کوتاه مدت خود عبور کند، می توان اهداف 14160 تومان، 16500-18300 تومان و در نهایت 23300 تومان را برای آن در نظر گرفت.

وتوکا

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد با نماد “وتوکا” در بازار اول بورس و گروه “فلزات اساسی” قرار گرفته است.

طی معاملات دیروز بیش از 8.6 میلیون برگ سهم به ارزش 142 میلیارد ریال با قیمت پایانی 16500 ریال (0.9%-) داد و ستد شد و با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم درون یک مجموعه از کانال های موازی (نقطه چین) در حال نوسان است و پس از رشد از قیمت 837 تومان تا حوالی 2200 تومان، با برخورد به سقف کانال با اصلاح روبرو شد و تا 15820 ریال افت قیمت پیدا کرد. در صورت ادامه عرضه ها در سهم، حمایت های آن را می توان 1513 تومان، 1350 تومان و 1120 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند صعودی به خود بگیرد، اهداف آن را می توان 1965 تومان، 2200 تومان و 2565 تومان در نظر گرفت.

دجابر

شرکت داروسازی جابر ابن حیان با نماد “دجابر” در بازار اول بورس و گروه “مواد و محصولات دارویی قرار گرفته است.

در طول معاملات چهارشنبه، بیش از 1.5 میلیون برگ سهم به ارزش 94 میلیارد ریال داد با قیمت پایانی 61160 ریال (1.51% +) داد و ستد شد.

بررسی نموداری سهم حاکی از حرکت سهم از بهمن سال 1397 در یک کانال صعودی می دهد که تاکنون بازدهی بیش از 2000 درصدی را از خود به ثبت رسانده است. این سهم با برخورد به خط میانی کانال صعودی میان مدت خود (آبی رنگ) با افزایش عرضه روبرو شد. درصورت ادامه عرضه ها در سهم، حمایت های آن را می توان 5734 تومان، حمایت کانال صعودی، 5085 تومان و 4625 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش تقاضا روبرو شود و بتواند از سقف قبلی خود در حوالی 6800 تومان عبور کند، اهداف بعدی سهم 7440 تومان و 8500 تومان خواهند بود.

وهنر

گروه توسعه هنر ایران با نماد “وهنر” در بازار پایه زرد فرابورس، تنها نماد گروه “فعالیت های هنری، سرگرمی و خلاقانه” است.

روز قبل بیش از 10 میلیون برگ سهم ( بیش از 3 برابر میانگین ماهانه) با قیمت پایانی 7264 ریال (2.4%+) به ارزش 74 میلیارد ریال داد و ستد شد.

این سهم درون یک کانال صعودی در حال حرکت است و با رسیدن به کف کانال با افزایش تقاضا روبرو شد. در صورت ادامه این روند، اهداف سهم را می توان 830-900 تومان، 1050 تومان و 1267 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه روبرو شود حمایت های آن را می توان حمایت خط روند صعودی و سطح 680 تومان در نظر گرفت. حمایت های بعدی آن 582 تومان و 507 تومان هستند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام.لطفا اگر امکان داره تحلیل فیبوناچی رو آموزش تصویری بدهید،لطفا.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم آموزش سیگنال منتقل شد.

  • سلام.لطفا اگر امکان داره تحلیل فیبوناچی رو آموزش تصویری بدهید،لطفا.

    • سلام دوست عزیز، در حال تهیه ویدیو های آموزشی در این زمینه هستیم و شما میتونید از طریق اپلیکیشن، آپارات و اینستاگرام سیگنال به این ویدیو ها دسترسی داشته باشید، با ما همراه باشید

  • سلام لطفا درمورد سهام لابسا و تاپیکو تحلیل انجام میدین. ممنون

  • با تشکر از تیم تحلیلی سیگنال

    لطفا تحلیل های بیشتری بذارین

    سپاسگزارم

  • سلام لطفا تحلیل دقیقی روی نماد صبا ارایه فرمایید. از مطالب ارزنده ارایه شده سپاسگزارم.

  • باسلام وخسته نباشی با این وضعیت شاخص،
    و منفی بودن هر روز شاخص نظر سیگنال درباره آینده بورس چیست.

    • باسلام تحلیل شاخص کل و هموزن در سایت قرار گرفته است.

  • باسلام خسته نباشید.لطفا نماد فملی و فارس رو هم در تحلیل بعدی قرار بدین ممنون.

    • با سلام
      تحلیل این نمادها در روزهای قبل صورت گرفته است. این نمادها بزودی بروزرسانی خواهند شد.

  • با سلام لطفا غشهد را تحلیل بفرمایبد که چرا پس از افزایش سرمایه روندش نزولی شده است؟

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • سلام وقت بخیر
    اگه میشه محبت کنید نماد های ثاخت و غمینو رو بررسی کنید. تشکر

  • خسته نباشید
    میشه یه تحلیل از سهم‌ پتروشیمی جهرم بزارید و اینکه وضعیت این سهم چطوری میشه با این حجم ریزش .تا کی قراره اصلاح بخوره

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • با سلام و خسته نباشید و اشکر از تحلیلهاتون.
    ممنون میشم سهام بانک دی (دی1) رو مورد تخلیل قرار بدید. ممنون

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • لطفا تحلیل هارا با یک اندیکاتور قوی مانند ایچیموکو بگذارید سپاس.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.