بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (19 تیر ماه 1399)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (19 تیر ماه 1399)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

شما می توانید به منظور رصد بازار و بروزرسانی برخی از نمادهای درخواستی خود، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

در گزارش تحلیلی این هفته، نمادهای چکاپا، سیلام، خریخت، دتولید و خساپا مورد بررسی قرار گرفته اند.

چکاپا

گروه صنایع کاغذ پارس با نماد “چکاپا” در گروه “محصولات غذایی” مورد معامله قرار میگیرد

در روزهای گذشته حجم عرضه ها و قدرت فروشنده ها در این سهم افزایش یافته است و سهم پس از رشد تا حوالی 1500 تومان با اصلاح روبرو شده است. در پایان معاملات روز چهارشنبه، بیش از 111 برگ سهم با قیمت پایانی 12709 ریال ( 3.88% -) داد و ستد شد و سهم با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم پس از عبور از کانال سطح یک صعودی خود با افزایش تقاضا توانست از مقاومت کانال سطح 2 خود نیز عبور کند و بنظر می رسد درحال پولبک به کانال شکسته شده خود است. در صورتی که در معاملات روزهای آتی با ورود خریداران روی آن تثبیت دهد می توان به رشد خود با اهداف 1500 تومان (سقف کانال قبلی) و بازه 1860-2100 تومان ادامه دهد.

از طرف دیگر اگر عرضه ها در سهم ادامه دار باشد، حمایت های آن را می توان 1220 تومان، 1065 تومان و 935 تومان در نظر گرفت.

سیلام

شرکت سیمان ایلام در بازار دوم بورس و گروه “سیمان، آهک و گچ” با نماد “سیلام” داد و ستد می شود.

در معاملات روز گذشته صف فروش دقایق ابتدایی سهم جمع اوری شد اما هرچه از دقایق بازار سپری میشد عرضه ها در این سهم افزایش یافت و پس از تبادل بیش از 2.6 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 14650 ریال ( 4.12%-)، سهم با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم درون یک کانال صعودی بلند مدت در حال حرکت است و با برخورد به سقف کانال با اصلاح روبرو شد و از قیمت حوالی 1900 تومان با افزایش عرضه ها تاکنون تا 1452 تومان با افت روبرو شده است. در صورت ادامه عرضه ها در این سهم، حمایت های آن را می توان 1430 تومان، 1290 تومان و 1100 تومان دانست.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش تقاضا روبرو شود، اهداف آن را می توان سقف قبلی ( 1900 تومان) و 2285 تومان نام برد.

خریخت

سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران با نماد “خریخت” در گروه “خودرو و ساخت قطعات” مورد معامله قرار می گیرد

این سهم تا ساعت 11 روز قبل با صف خرید همراه بود و پس از با افزایش عرضه ها که در کلیت بازار شکل گرفت بود، صف خرید این نماد عرضه شد و پس از داد وستد 96.7 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 850 تومان (2.78%+) به کار خود پایان داد. آخرین معامله این سهم در قیمت 8150 ریال (1.45%-) به انجام رسید.

از دید تکنیکالیاین سهم درون یک کانال صعودی بلند بلند مدت در حال نوسان است. در معاملات روزهای قبل توانست از سقف قبلی خود در محدوده 800 تومان عبور کند. با عرضه هایی که روز قبل در این نماد انجام شد، می توان انتظار داشت در صورت از دست رفتن حمایت 800 تومان (سقف قبلی شکسته شده) حمایت های بعدی آن 650 تومان و 526 تومان خواهد بود.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش تقاضا بتواند سطح حمایتی خود را حفظ کند، اهداف سهم حوالی 1000-1100 تومان و 1375 تومان خواهد.

دتولید

شرکت داروسازی تولید دارو در بازار اول فرابورس با نماد “دتولید” در گروه “مواد و محصولات دارویی” داد و ستد می شود.

در روز گذشته این سهم نیز از هیجانات بازار در امان نبود و در یک روز هم صف خرید و هم صف فروش را تجربه کرد
در طول معاملات بیش از 18.8 میلیون برگ سهم به ارزش 1610 میلیارد ریال داد و ستد شد و در نهایت با صف فروش و با قیمت پایانی 85509 ریال (0.52%-) به کار خود پایان داد.

از دید نموداری این سهم درون یک کانال صعودی بلند مدت در حال نوسان است. در چند روز گذشته این سهم توانسته بود از سقف کانال سطح دوم (کانال نقطه چین) و خط میانی کانال سطح دو خود (خط ممتد) عبور کند، اما با عرضه هایی که در روز گذشته شکل گرفت باید دید این سهم می تواند بالای این سطوح تثبیت دهد یا افزایش عرضه ها باعث نزول بیشتر قیمت سهم خواهد شد. در صورتی که سطح یاد شده از دست برود، می توان بازه 5100-6600 را بعنوان محدوده حمایتی سهم نام برد.

از طرف دیگر اگر سهم بتواند روی آن سطح تثبیت دهد، می توان بازه 9000-10000 تومان را به عنوان هدف اولیه آن یاد کرد.

خساپا

سهام گروه خودرو سازی سایپا در گروه “خودرو و ساخت قطعات” با نماد “خساپا” مورد معامله قرار میگیرد.

روز قبل بیش از 154 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 4060 ریال داد وستد شد و سهم از ابتدا تا انتها با صف خرید سنگین روبرو بود. این سهم پس از افزایش سرمایه و بازگشایی 100 درصدی به روند رو به رشد خود ادامه داد و همچنان در مسیر صعودی حرکت می کند و می تواند در صورت ادامه افزایش تقاضا، با اهداف 468 تومان و 590 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روبرو شود، حمایت های آن را می توان حوالی 350 تومان و 280 تومان در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران