بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (16 مرداد ماه 1399)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (16 مرداد ماه 1399)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید به منظور رصد بازار و بروزرسانی برخی از نمادهای درخواستی خود، کانالSignal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

در گزارش تحلیلی این هفته، به بررسی شاخص مواد غذایی و 4 نماد از این گروه که بیشترین درخواست را در بین کاربران سیگنال داشته اند می پردازیم. در اینجا ما به بررسی شاخص مواد غذایی، غپاک، غشهد، غسالم و غویتا پرداخته ایم.

شاخص مواد غذایی

شاخص صنایع غذایی نمایانگر وضعیت کلی صنعت مواد غذایی در بازار سرمایه می باشد.

نمودار این شاخص درون یک گروه از کانال های موازی در حال نوسان است که با عبور از مقاومت کانال دوم خود تا نزدیکی خط میانی کانال جدید خود(2-2.5) پیش رفت و پس از آن با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود گرفت. این شاخص در حال حاضر در محدوده سقف قبلی خود (82665 واحد) قرار دارد و می تواند با گذر از این سطح، با اهداف 89395 واحد و 100282 واحد قابل بررسی باشد.

در صورت افزایش عرضه ها در سهام این گروه، حمایت های آن را می توان 70782 واحد و 62800 واحد در نظر گرفت.

غپاک

شرکت لبنیات پاک در بازار دوم بورس با نماد “غپاک” قرار دارد.

در معاملات روز قبل، بیش از 6.5 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 19340 ریال (1.48%-) داد و ستد شد و آخرین معامله در این سهم در قیمت 19700 ریال (0.36%+) صورت گرفت.

این سهم پس از بازگشایی بیش از 100 درصدی که داشت با افزایش عرضه ها از قیمت30780 ریال، وارد روند نزولی شده است. از دید تکنیکالی، سهم درون کانال های موازی در حال نوسان است و با افزایش عرضه ها مجدد وارد کانال سطح 2 خود شد.

در حال حاضر در محدوده حمایتی 1900 تومان قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت بعدی آن 1614 تومان خواهد بود.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش تقاضا روند صعودی به خود بگیرد، اهداف سهم را می توان، 2660 تومان، 3150 تومان و 3940 تومان در نظر گرفت.

غشهد

شرکت شهد ایران با نماد “غشهد” در بازار دوم بورس مورد معامله قرار میگیرد.

در  طول معاملات روز قبل، حدود 10 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 10460 ریال (2.97%-) داد و ستد شد و آخرین معامله در این سهم نیز در قیمت 10700 ریال (0.74%-) به انجام رسید.

این سهم پس از رشد تا قیمت 1700 تومان وارد فاز اصلاحی شد و تا محدوده هزار تومان افت قیمت پیدا کرد.

حمایت های آن را  می توان محدوده 1000 تومان، 930 تومان و 713 تومان در نظر گرفت.

در صورت ورود خریداران و افزایش تقاضا در سهم، اهداف آن را می توان 1465 تومان، 1733 تومان و 2167 تومان خواهند بود.

غسالم

شرکت سالمین با نماد “غسالم” در بازار دوم بورس مورد معامله قرار میگیرد.

در معاملات روز پایانی معاملات هفته، بیش از 60 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 9150 ریال (2.76%-) داد و ستد شد و آخرین معامله در این نماد در قیمت 9340 ریال (0.74%-) انجام گرفت.

این سهم نیز به مانند اکثر سهام گروه غذایی با اصلاح قیمتی/زمانی روبرو شده اند و اکنون به نظر می رسد در منطقه حمایتی 923 تومان و در نزدیکی حمایت کانال صعودی خود قرار گرفته است. در صورت ورود خریداران به سهم و گذر از مقاومت خط روند نزولی (خط آبی رنگ) می تواند با اهداف 1330 تومان، 1585 تومان و 2000 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر عرضه ها در سهم ادامه دار باشند، حمایت های آن را می توان 770 تومان و 550 تومان در نظر گرفت.

غویتا

شرکت ویتانا در بازار دوم فرابورس با نماد “غویتا” قرار دارد.

در طول معاملات روز قبل، بیش از 5.3 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 52245 ریال (5%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

از دید نموداری این سهم در محدوده سقف قبلی خود قرار گرفته است و می تواند با ادامه تقاضا و گذر از مقاومت پیش رو، با اهداف 6340 تومان، 8000 تومان و 10500 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های آن را می توان 4350 تومان، 3740 تومان و 3250 تومان در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سهم های غصینو…..غسالم وغشان راهنمایی بفرمایید استاد گرامی

  • سلام خسته نباشید به تیم عالی سیگنال
    در صورت روند صعودی بازار آیا غسالم دوباره احتمالش هست ۱۶۰۰۰تومان را بزنه .اگر میرسونه تقریبا چه مدت طول میکشه

  • سلام میشه نماد خپارس رو تحلیل کنید ۷۰ میلیون تو ضررم.کمکم کنید بفروشم یا نگه دارم

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • سلام باتشکرازبرنامه خوبتون.اگه امکان داره سهام شگویاروتحلیل بفرمایید

  • سلام. لطفا نمادثمسکن روهم تحلیلش رو بگین. واقعا اینقدردرجازدن. یه ماهه میگن رفته تواصلاح. 15 درصد ضرر کرم تاالان. ممنون میشم برا ماهایی که تازه تو بورس اومدیم تحلیل بذارین واقعا به کارمون میاد.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • لطفا درصورت امکان نماد های خرینگ، خکمک، وسکاب و فجر را نیز تحلیل نمایید.

  • سلام
    این فیبوناچی هایی که استفاده می کنید از چه نوعی هستن؟

  • لطفا یه تحلیلی یه حرفی چیزی از دپارس هم بزنین. بخدا هیچ جا هیچی ازش نیست!سهم اینهمه کد به کد میشه ولی جایی حرفی ازش نیست. سیگنال همیشه پاسخگو کاربرها بوده و هست. لطفا شما سهامداران دپارس رو ببینین. ممنونم از برنامه خوبتون. تشکر

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما برای تحلیل نماد “دپارس” به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • با سلام و خدا قوت
    بی زحمت نمادهای خصدرا و ثامان و شستا رو هم به مجموعه تحلیل هاتون اضافه کنید
    با تشکر

  • میشه نماد معاملاتی ختوقا و خودرو رو بررسی کنین
    خیلی ممنون میشم