متاورسی ها زیر ذره‌بین

متاورسی ها زیر ذره‌بین

چند ماهی از ترند شدن توکن های متاورسی می‌گذرد و در این مدت این توکن ها توانستند رشد خوبی را به ثبت برسانند و تقریبا در سال 2021 یکی از بیشترین درصد های رشد در بازار کریپتوکارنسی مربوط به همین توکن های متاورسی بود.

هیچ شکی در این موضوع نیست که در آینده متاورس بخشی جدانشدنی از زندگی ما خواهد بود و از هم اکنون کمپانی ها بزرگ به در این خصوص به تکاپو افتاده‌اند و شروع به تغییر نام و خرید شرکت هایی می‌کنند که در این زمینه ها فعالیت دارند؛ اما در حال حاضر  به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم، متاورس کاربردی گسترده و تاثیرگذار در زندگی روزمره ما ندارد و همین موضوع باعث عدم تمایل سرمایه‌گذاری توسط سرمایه‌گذاران بزرگ در این بخش می‌شود.

به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی، متاورس و توکن های متاورسی دارای حبابی بزرگ هستند؛ زیرا این صنعت فعلا زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به مردم را ندارد و همین موضوع می‌تواند موجب اصلاحی بزرگ در این توکن ها گردد.

در ادامه قصد داریم با تحلیل و آنالیز سه توکن متاورسی معروف MANA ، SAND و ALICE ، به پیش بینی‌ مسیر آینده آن ها بپردازیم و درنهایت به این سوال پاسخ دهیم که:

 آیا واقعا توکن های متاورس دارای حباب هستند؟!  پس در ادامه این پست جذاب همراه ما باشید.

نمودار ارز دیجیتال مانا (MANA)

نمودار ارز دیجیتال مانا (MANA)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال مانا ( MANA ) در تایم فریم روزانه وضعیت خوبی ندارد، زیر ابر کومو قرار گرفته و همین موضوع می‌تواند موجب تشدید فشار فروش در این ارز گردد؛ در حال حاضر در یک سناریو خوش‌بینانه می‌توانیم انتظار یک حرکت صعودی از ارز دیجیتال مانا ( MANA ) در حوالی قیمتی 2.5 دلار داشته باشیم، اما سناریو دوم و رسیدن مانا ( MANA ) به سطح حمایتی 1.5 دلار محتمل تر به نظر می‌رسد.

نمودار ارز دیجیتال سند باکس (SAND)

نمودار ارز دیجیتال سند باکس (SAND)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال سند باکس ( SAND ) درست طبق سناریوهای پیش‌بینی شده تحلیل های قبلی عمل کرد و اکنون در راه رسیدن به خط میانی کانال خود قرار دارد. متاورسی معروف، می‌تواند در یک سناریو خوش‌بینانه خود را دوباره به محدوده قیمتی 6 دلار برساند، اما در صورت عدم استقبال سرمایه‌گذاران از سند باکس ( SAND ) می‌توانیم شاهد رخ دادن سناریو دوم در این ارز دیجیتال باشیم.

نمودار ارز دیجیتال آلیس (ALICE)

نمودار ارز دیجیتال  آلیس (ALICE)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

آلیس ( ALICE ) توکن متاورسی سرزمین عجایب، این روزها حال خوبی ندارد، در تایم فریم روزانه به تازگی خط میانی کانال خود را از دست داده و همین موضوع می‌تواند باعث ریزش شدیدی در این ارزدیجیتال گردد، در حال حاضر تنها سطح حمایتی معتبرکه می‌تواند نقطه اتمام پایان اصلاح  ارز دیجیتال الیس ( ALICE ) باشد، محدوده 5.5 دلار در تلاقی با خط کف کانال است. شاید بتوانیم در این محدوده حمایتی دوباره روزهای خوب را در سرزمین عجایب ببینیم.

نتیجه‌گیری :

با بررسی و آنالیز داده های موجود در چارت، می‌توانیم به درستی حرف کارشناسان در خصوص حباب بودن متاورس پی ببریم، به همین دلیل نمی‌توانیم فعلا از حوزه متاورس انتظار رشدهای سرسام آور را داشته باشیم؛ شاید زمانی که توکن‌های این حوزه بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهند، بتوان آینده روشن تری برایشان ترسیم کرد.

پرسش و پاسخ :

نظر شما چیست؟!

آیا در توکن های متاورسی سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟!

آینده متاورس را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟!

آیا متاورس واقعا دچار حباب شده یا می‌تواند دوباره رشدی سرسام‌آور در سال 2022 داشته باشد؟!

منتظر نظرات زیبای شما زیر همین پست هستیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *