ماه های پر هیجان پیش روی بازار رمزارزها

ماه های پر هیجان پیش روی بازار رمزارزها

راه اندازی ETFهای بیت کوین، شایعات بازگشت ماینرها به چین و بازگشت سومین نهنگ بزرگ بازار از جمله وقایع بسیار مهمی هستند که تایید کننده پیام سی زد، مدیرعامل صرافی بایننس در توییتر هستند:

“بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه آینده شرایط پرنوسانی را تجربه خواهد کرد.”

 این جمله سی زد، مدیرعامل صرافی بایننس نشان دهنده شرایط خاص و حجم بالای مبادلاتی است که انتظار می‌رود تا انتهای سال در بازار رمزارزها شاهد باشیم.

اولین صندوق ETF بیت کوین در امریکا رکوردی تاریخی به ثبت رساند و در کمتر از دو روز ارزش یک میلیارد دلاری را تجربه کرد. این خبر نوید بخش ورود موسسات مالی بزرگ به سمت بازار رمزارزهاست. دیتای آنچین نشان می‌دهند که عامل رشد قیمت بیت کوین نهنگ‌های بازار بودند و به تازگی سومین نهنگ بزرگ بازار پس از چندین هفته سکوت، بار دیگر وارد بازار شد و 37 میلیون دلار بیت کوین در محدوده قیمتی 62 هزار دلار خریداری کرد.

از سوی دیگر بررسی اوکی کوین نشان می دهد که علاقه موسسات مالی برای سرمایه گذاری در بازار آلتکوین‌ها رو به افزایش است. و این روند نیز می‌تواند موید توییت سی زد برای بازاری پرتلاطم در ماه‌های پیش رو باشد.

شیبا اینو، کرو و سکرت در طول هفته گذشته 60 تا 120 درصد رشد قیمت داشتند. چنین رشد قیمتی در نظر برخی از تحلیلگران شروع روند آلتسیزن در بازار رمزارزهاست. مهم ترین عامل برای ترید و سرمایه گذاری در چنین شرایطی، دور شدن از هیجان و احساسات موجود در بازار است.

اما از منظر تکنیکی حتما بیت کوین دامیننس را مد نظر قرار دهید:

نمودار شاخص بیت کوین دامیننس در تایم فریم روزانه

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

شاخص بیت کوین دامیننس که نشان دهنده سهم بیت کوین از بازار رمزارزهاست، در طول 6 ماه گذشته در ناحیه رنج 40 تا 48 درصدی قرار داشته است. اما در کوتاه مدت همانطور که مشاهده می‌شود، این شاخص در روزهای گذشته در تلاش بوده تا از سد مقاومت 45 درصد عبور کند که این موضوع می‌تواند همزمان با ریزش قیمت بیت کوین و ریزش شدیدتر آلتکوین‌ها در بازار همراه باشد.

اما از سوی دیگر در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند حمایت فعلی خود را حفظ کند، می‌توانیم انتظار افزایش تحرکات برای بسیاری از ارزهای دیجیتال را داشته باشیم.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام وپیروزی برای همه.چطورمیشه این ارز دیجیتال راخریداولین بار با چه مبلغی.این نوع ارز ها مثل پولهای رایج هستند.مثل دلار.(باتشکر)

    • سلام دوست عزیز
      قبل از ورود به این بازار ابتدا حتما اموزشهای ابتدایی را ببنید تا دچار ضرر نشوید
      برای مشاهده‌ی اموزشها میتوانید از بخش اموزشی سایت سیگنال استفاده نمایید