صرافی کوکوین در آستانه بحران

صرافی کوکوین در آستانه بحران

روز سه شنبه دادستان‌های ایالات متحده امریکا، صرافی کوکوین و دو تن از بنیانگذاران این صرافی را به پولشویی متهم کردند. پس از اعلام این خبر شاهد خروج بیش از 260 میلیون دلار استیبل کوین و 20 هزار اتر از این صرافی بودیم. میزان دارایی این شرکت بر اساس داده‌های Scopscan مجموع دارایی‌های این صرافی به بیش از 4.7 میلیارد دلار می‌رسد؛ بنابراین در صورتی که بحران این صرافی ادامه داشته باشد، انتظار می‌رود که آسیب آن بازار رمزارزها را در بر بگیرد. اما کی یونگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت معتقد است که داده‌های آنچین در حال حاضر از ثبات در شرایط این صرافی حکایت می‌کنند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کوکوین توکن
تغییرات دارایی‌های در صرافی کوکوین
اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

تحلیل ارز دیجیتال کوکوین توکن (روزانه) | 8 فروردین 1403

همانطور که در نمودار روزانه قیمت ارز دیجیتال کوکوین توکن (KCS) مشاهده می‌کنید، فشار فروش این توکن در 24 ساعت گذشته شدت گرفته است. در حال حاضر مهم‌ترین حمایت پیش روی قیمت محدوده 9.5 دلار است. از دست رفتن این ناحیه حمایتی، حکایت کننده بحران در صرافی کوکوین خواهد بود.

تحلیل تکنیکال کوکوین توکن
نمودار قیمت ارز دیجیتال کوکوین توکن (KCS) در تایم فریم روزانه

در روند صعودی خود در شش ماه گذشته حدود 300 درصد افزایش قیمت داشته است. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند از سد مقاومت سقف تاریخی خود (مقاومت 20 دلار) عبور کند، تارگت 30 دلار فعال خواهد شد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *