2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 25 اسفند ماه 98)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 25 اسفند ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند یا قدرت خریدار به فروشنده حقیقی آنها بالا است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با میانگین حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 فسازان 1.73 3.04
2 غشصفا 5.61 1.43

  1. فسازان

غلتک سازان سپاهان با نماد فسازان، در بازار دوم بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. محدوده 1600 تومان حمایت مهمی برای این سهم محسوب می شود که مانع ریزش قیمت شده است. برای ادامه روند صعودی باید از مقاومت مهم 2 هزار تومان عبور کند.

تحلیل تکنیکال فسازان - 25  اسفند 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. غشصفا

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با نماد غشصفا در بازار بورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد. این سهم که در یک کانال صعودی قرار دارد، بعد از 6 هزار تومان دو حجم بالا معامله شده است و امروز هم توانست به صف خرید برسد. مهمترین مقاومت بعدی منطقه 7500 تومان است.

تحلیل تکنیکال غشصفا - 25 اسفند 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • واقعا تحلیل ها و مطالب مفیدی که می گذارید قابل استفاده هست ممنون از سخاوت شما

    • سلام دوست عزیز. تحلیل دوشنبه بر روی سایت قرار گرفت. با ما همراه باشید.