2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 21 تیر ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 21 تیر ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1گوهران1.122.03
2وحافظ5.544.02

1. گوهران: سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با نماد گوهران، در بازار فرابورس و گروه سرمایه گذاری ها قرار دارد. این نماد در روز چهارشنبه هفته گذشته نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و در معاملات امروز، در دقایق ابتدایی بازار تا دامنه منفی هم پیش رفت اما بعد از نیم ساعت ابتدایی بازار به صف خرید رسید و تا پایان معاملات نیز در صف خرید قرار داشت.

همانطور که در چارت با فلش قرمز رنگ نمایش داده شده است، در دو روز اخیر این سهم با افزایش تقاضا مواجه شده است و با حجم بالایی به صف خرید رسیده است.

در معاملات امروز هر کد حقیقی نزدیک به 30 میلیون تومان خرید انجام داده است و برای ادامه روند صعودی، مقاومت 1700 تومان پیش روی این سهم می باشد.

در صورت عبور از سقف کانال، محدوده 2500 تومان در محدوده خط میانی کانال را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

مهمترین حمایت سهم نیز در حوالی 1400 تومان قرار دارد.

2. وحافظ: بیمه حافظ با نماد وحافظ، در بازار پایه زرد فرابورس و گروه بیمه قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی قرار دارد، بعد از واکنشی که به کف کانال در محدوده 4 هزار تومان و میانگین متحرک نمایی 50 روزه داشت، امروز حجم بالایی معامله شد و توانست به صف خرید برسید.

هر کد حقیقی در معاملات امروز، حدود 63 میلیون تومان خرید انجام داد در حالی که میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی حدود 12 میلیون تومان بوده است.

در صورت ادامه روند صعودی، محدوده 6 هزار تومان را به عنوان هدف اول آن می توانیم در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *